Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar

Lees meer
10 jaren 3 weken geleden #75992 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Ik ben het helemaal eens met je recensie Willeke. Dit is echt een heel goed boek en absoluut niet ingewikkeld. Dat Tiddo vanuit het hiernamaals zijn verhaal vertelt komt op mij niet gekunsteld over. Dat gebeurt wel vaker in boeken (die ik lees. Ik hou wel van die cross-over verhalen). Een mooie manier om een geschiedenis van twee kanten te belichten. Dit is een uitgesproken psychologische roman. Zelden kom je zulke uitgediepte karakters tegen. In het begin was ik bang dat het teveel een politiek verhaal zou worden en een beetje saai, maar nee, het kreeg me al gauw in zijn greep.

Alweer een goede schrijver, waar ik meer van wil lezen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 3 weken geleden #75993 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Kijk, daar word ik vrolijk van, dat jij daar zo enthousiast over bent.

Dat bezwaar tegen het spreken uit het hiernamaals is ook echt iets wat typisch bij mij hoort denk ik, óf een schrijver krijgt me mee en ik geloof álles, óf ik merk dat ik al lezend bezwaren maak in mijn hoofd en dan lukt dat niet meer, dat luistert heel nauw en waar het dan precies aan ligt, daar kan ik nooit de vinger op leggen.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden