Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Wiesław Myśliwski - Over het doppen van bonen (samenleesboek aug/sept 2011)

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44889 door WilV
Och had ik nu maar een goed geheugen, dan ging ik je dat hier ter plekke uit de doeken doen,

maar ik weet het niet meer. Vooral de sfeer van dat boek is blijven hangen. Sorry.

Je hebt in ieder geval een dappere poging gedaan. Je hebt groot gelijk, ga maar lekker wat leuks lezen!

Groeten Willeke

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44890 door Inge
De ring van Möbius staat op het programma :D .

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72430 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Wiesław Myśliwski - Over het doppen van bonen
"Sinds ik in 2006 de eerste pagina's van het Poolse Over het doppen van bonen las, roep ik tegen iedereen die het wil horen dat ik alleen nog maar deze roman wil vertalen." Dat zegt Karol Lesman, de door het Fonds voor de Letteren bekroonde vertaler, in een brief op de site van Atheneum Boekhandel. Het is te hopen dat hij het niet meent en nog meer van Wiesław Myśliwski gaat vertalen, want Over het doppen van bonen smaakt naar meer.

Lees verder www.leestafel.info/wiesaw-myliwski

Ellen IJzerman

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72434 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Wiesław Myśliwski - Over het doppen van bonen
Mooie recensie, Ellen. Het klinkt als een aantrekkelijk boek.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72438 door marjo
Volgens mij ben ik hier ooit aan begonnen, en had ik besloten dat het niets voor mij is.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72459 door Inge
Ik heb daar een dikke 100blz van gelezen en het ook opgegeven. En toch weet ik nog zo ongeveer wat ik gelezen heb. Iets van een verlaten dorp/vakantiedorp, iemand die veel in de keuken zat en een moestuin had... of heb ik dit nu verkeerd voor?

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden