Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Samenleesboek juli 2006 Jonathan Coe - De Rottersclub

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37267 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Het is vreemd, zelfs na het lezen van het verslag van Dettie kan ik me dit boek niet herinneren... Ik heb het blijkbaar wel gelezen :shock: maar behalve de titel en de schrijver zegt het boek me totaal niets meer... je zou toch verwachten dat er ergens iets is blijven hangen... Van de meeste boeken heb ik een dejavu na het lezen van een verslag of reacties nu totaal niets
Laatst bewerkt doorInge.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37269 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
"De enige die echt gelukkig lijkt is Lois, zij houdt van Malcolm en ziet de toekomst rooskleurig in totdat er een bom geplaats door de IRA ontploft in het café waar ze zitten."

Dit is het enige wat ik me nog vaag herinner van het boek. Dus Inge, je staat niet alleen. Bij mij komt er toch ook vaak wel weer iets omhoog bij het lezen van een verslag maar zoals ik in m'n verslag al schrijf, na twee weken vervaagde het verhaal al.

Ik kan dus niet meepraten of in discussie gaan Renate, sorry.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden #37272 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Geeft niet. Ik vond het gewoon prettig om een boek tegen te komen dat ik ook gelezen heb.

Dat is natuurlijk het probleem met onderwerpen waarvan de laatste bijdrage al heel oud is.

Tijd voor maken pagina: 0.366 seconden