Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Michiel Lieuwma - Paaltje aan de horizon (debuut)

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68959 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Michiel Lieuwma - Paaltje aan de horizon (debuut)
Gelukkig! Ik hou zelf ook van dit soort boeken hoor. Vooral als de schrijver het een beetje goed weet te brengen.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68960 door dettie
Ja hij weet het goed te brengen, het enige is wel, wat veel debutanten doen, dat de hoofdpersoon wat teveel wil 'vertellen'.

Er worden af en toe allerlei zijpaadjes ingeslagen. Maar het kan net. Ik stuur het met liefde naar je, als je het wil lezen.

Dettie

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68962 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Michiel Lieuwma - Paaltje aan de horizon (debuut)
Het lijkt me ook moeilijk om te moeten schrappen als een personage je zo dierbaar is geworden. Gelukkig komt deze auteur er nog mee weg.

Ik wil het zeker graag lezen maar er ligt echt een enorme stapel boeken. Hellup!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68963 door dettie
Het gaat niet echt om het personage waar hij in moet schrappen, maar om wat het personage allemaal wil zeggen, dat personage (de schrijver dus) snijdt wat veel thema's aan. Maar hij komt er mee weg.

Dettie

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68965 door Annemarie
Dat bedoelde ook ik, ik schreef het een beetje ongelukkig. Ik doelde op de ontplooiing van het personage en daarmee op wat hij allemaal wilde delen.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 10 maanden geleden #68967 door dettie
ha ja, ik snaput. :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden