Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joachim Meyerhoff - Wanneer wordt het eindelijk weer zoals het nooit geweest is

11 jaren 2 weken geleden #68003 door
Het eerste boek gaat inderdaad ook over de dood van z'n broer en in zekere zin is het ook wel een belangrijk element in het boek, maar het verhaal er om heen maakt het boek eigenlijk nog mooier. Het is de belangrijkste gebeurtenis in het verhaal en in zekere zin komt het ook regelmatig terug, maar het is voor mij niet het hele verhaal. Er zitten ook herinneringen in, ook aan z'n broer.

Amerika is inderdaad het eerste deel, hoe vreemd dat misschien ook mag klinken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 2 weken geleden #68004 door marjo
Als je het tweede deel gelezen hebt is het niet zo vreemd hoor: daar is die broer namelijk al overleden.

11 jaren 2 weken geleden #68005 door
Ik zal het beslist gaan lezen. Het eerste deel smaakte namelijk duidelijk naar meer. Misschien dat ik dit weekend een bespreking schrijf.

Lees meer
11 jaren 2 weken geleden #68010 door dettie
O dear, ik ga Leestafel en facebook door elkaar halen. Ik wilde de 'like' knop indrukken toen ik las "Misschien dat ik dit weekend een bespreking schrijf". :D

Dettie

Lees meer
11 jaren 2 weken geleden #68011 door berdine
Misschien hier dan ook Likes invoeren? :D

11 jaren 2 weken geleden #68013 door
Liever geen Facebook. Ik zit er op, maar doe er niets. Soms vraag ik me werkelijk af hoe ik ooit met iemand bevriend kan zijn geweest, als ik zie wat hij tegenwoordig op Facebook plaatst. Een plaatsvervangend gevoel van schaamte maakt zich dan van me meester.

Maar het tweede deel van de serie speelt zich toch duidelijk in z'n jeugd af? In het eerste deel is hij 18 en het boek speelt zich af in 1985 en 1986.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden