Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Graeme Simsion - Het Rosie project

10 jaren 4 dagen geleden #76325 door
Beantwoord door in topic Re: Graeme Simsion - Het Rosie project
Ik lees het wel. Het zal allemaal wel weer goed komen, maar ik denk dat er eerst nog wel meer problemen zullen ontstaan. Ik vrees dat Rosie een beetje genoeg gaat krijgen van de goedbedoelde zorgen van Don, de aanwezigheid van Gene en het appartement rond de bierkelder van de drummer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 dagen geleden #76327 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Graeme Simsion - Het Rosie project
Ik zeg niets :D

Dettie

10 jaren 4 dagen geleden #76328 door
Je hoeft ook niets te zeggen.

Laten we zeggen dat ik bepaalde verwachtingen heb, op basis van het soort boek. Dat geeft allemaal niet, want het verhaal bevalt me wel.

Heel grappig als hij wordt opgepakt door de politie, omdat men meent dat hij pedofiel is. Vervelender is dat hij met een maatschappelijk werkster wordt geconfronteerd, die hij eerder bij een etentje ontmoet heeft, iets dat niet helemaal naar wens verliep, door zijn herkenbare rationele gedrag.

5 jaren 8 maanden geleden #96255 door
En momenteel ben ik in het derde boek bezig. Dat bevalt me ook goed. Eigenlijk zou ik de 3 boeken na elkaar moeten lezen, om weer te weten wie wie is, hoewel dat nu ook weer niet zo belangrijk is. Het is in ieder geval weer genieten. Don die probeert z'n 11-jarige zoon wat extra vaardigheden bij te brengen, zodat hij zich wat beter staande kan houden in het schoolleven. Hudson, z'n zoon, lijkt wel op Don, maar er zijn toch ook wel duidelijke verschillen.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden