Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Graeme Simsion - Het Rosie project

10 jaren 6 maanden geleden #72093 door
Beantwoord door in topic Re: Graeme Simsion - Het Rosie project
Ja, ik vind het een leuk boek. Ik merkte tegen m'n vader op dat ik, in vergelijking met Don helemaal niet zo erg ben, iets waar hij nog niet zo zeker van was, maar hij heeft het boek nog niet gelezen.

Sommige voorwaarden vind ik wel heel herkenbaar, zoals niet roken en niet vegetarisch. De opmerking over mensen die zeggen dat ze alles lusten en dan vegetarisch blijken te zijn, vond ik ook wel grappig. Ergens merk ik dat met muziek, mensen die roepen dat ze alles mooi vinden en dan zet je een artiest op, die ze live gezien hebben en dan bevalt de muziek ineens een stuk minder.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 6 maanden geleden #72152 door
En ik heb het boek uit. Ik vond het erg leuk en ik kijk uit naar het vervolg. Sommige dingen van Don vond ik wel herkenbaar, zoals z'n neiging om dingen rationeel te benaderen en z'n problemen met gevoelens en lichamelijk contact.

En met dit boek heb ik de 100 boeken toch nog gehaald. Misschien haal ik de 101 ook nog wel.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72181 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Graeme Simsion - Het Rosie project
Ergens in het nieuwe jaar ga ik dit boek ook lezen. Ik verheug me.

<t></t>

10 jaren 6 maanden geleden #72194 door
M"n vader is het nu aan het lezen.

10 jaren 6 maanden geleden #72221 door
M'n vader vindt Don geen sympathiek mens, hetgeen ik niet met hem eens ben. Volgens m'n vader omdat ik wel wat op Don lijk.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #72223 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Graeme Simsion - Het Rosie project
Ik vind Dom ook niet onsympathiek, hij is zoals hij is en probeert er het beste van te maken. Ik vond hem juist wel aardig. Hij doet enorm zijn best om toch iedereen een plezier te doen, het komt er af en toe alleen onhandig uit. Ik vond zijn vrouw niet erg aardig.

dettie

Tijd voor maken pagina: 0.479 seconden