Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ineke Riem - Zeven pogingen om een geliefde te wekken(debuut

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68429 door Willeke
Vandaag begonnen in dit boek en meteen de smaak te pakken.

Afgelopen weekend las ik toevallig in de Trouw een kort interviewde met de schrijfster over haar favoriete gezegde. Ze koos "Puurt wat duurt".

Ik las het met interesse, en kom het nu tot mijn verrassing meteen op een van de eerste bladzijdes tegen, op een beschuitbus op de rommelmarkt.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68447 door Willeke
Wat een ontzettend fijn boek is dit en een debuut nog wel. Origineel zonder dat het gekunsteld aanvoelt en mooi van taal. Maar wat vooral opvalt en blijft hangen zijn de personages. De bezitster van het museum, de dorpsdokter, de inbreker die nooit iets mee neemt, de zoon van de politieman die studeert en natuurlijk de slapende Lioba.

De dorpssfeer is ook knap neer gezet en het einde is ronduit verrassend.

Kortom, ik ben enthousiast.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68451 door dettie
Mijn vermoeden dat je het mooi zou vinden is hiermee bevestigd. Zelf vond ik dit vooral door de sfeer zo bijzonder.

Dat slapende meisje waar iedereen mee bezig is, al dan niet actief of lijfelijk. Ze zit in ieders hoofd en zet een verandering in die voor iedereen werkt. Heel bijzonder verhaal.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden