- Ontvangen bedankjes 0
Ja, over dat vervangende bloed wordt inderdaad in het boek gesproken. Ik meen van m'n moeder wel eens gehoord te hebben dat het dan om bloedplasma gaat, dus zonder de rode bloedlichaampjes.Dettie schreef : Ja, het boek maakt je af en toe flink je wenkbrauwen optrekt. Er schijnt trouwens wel een vloeistof te zijn dat wel mag en bloed kan vervangen.
Vader is er volgens mij aan zijn haren bij getrokken door moeder, maar de jongen, Mario, heeft ook zo zijn bedenkingen. Hij gelooft wel maar er zijn dingen die hij betwijfeld.
De tijd waarin het verhaal zich afspeelt was voor mij ook herkenbaar, ik denk dat ik ietsje ouder ben (57) dan jij.
Dettie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Mario wordt er ook als hij z'n geloof uiteindelijk echt lijkt kwijt te raken, niet echt sympathieker op.Dettie schreef : Ja en dat is denk ik ook wat de schrijver wil laten zien.
Dat alles wat krom is rechtgepraat wordt door de kerk. Als de kerk maar zieltjes wint.
De waarheid is ver te zoeken.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen