- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Waarom een schrijver het verhaal zo op schrijft, vind ik de keuze van de schrijver, wat moet je daar over zeggen? Ik ga meer voor de vorm: waarom zegt hij het zo, en niet anders? Is de manier waarop het boek in elkaar steekt nuttig voor je beleving als lezer, of maakt dat niets uit? Zulke dingen.
Zoals ik al gemeld heb, ik zal als vaste Leestafelmensen niet aan een boek kunnen komen er voor zorgen dat ze het kunnen lezen.Marjo schreef : Praktisch gezien moeten ze verkrijgbaar zijn voor iedereen.
Dit begrijp ik niet. Een boodschap zijn? Ik zie dan een soort stichtelijk boek voor me, waarin je iets geleerd wordt, waarin je iets meekrijgt. Bedoel je dat? vertel, vertel...Marjo schreef : dan moet er een boodschap zijn. Is er die niet dan verzandt je inderdaad al snel in leuk, of niet leuk.
Ja dat is het voordeel maar ik ben het ook wel met je eens dat er vragen bij staan waarbij ik ook m'n bedenkingen heb. We kunnen enkele vragen wel als richtlijn houden.Marjo schreef : Dat hoeft niet te betekenen dat je meegaat met boek-delen, maar je kan er allicht ideeën opdoen. Het voordeel van meegaan is dat je daar al vragen vindt!!
het kost vaak al moeite om één of twee boektitels losgepeuterd te krijgen. Daarom begon ik ook te twijfelen of mensen het nog wel willen.Marjo schreef : Een voorstelrondje en dan stemmen
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen