Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Erik Vlaminck-Miranda van Frituur Miranda slb okt/nov 2013

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #54846 door dettie
ja en gelukkig riep je bij de oproep dat het beter was het voor oktober én november te doen want ik heb nog zoveel boeken liggen... dat geeft wat rust en hoef ik niet à la minuut te beginnen, maar ik zal het wel zo snel mogelijk lezen en doorsturen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #54847 door WilV
Tijd genoeg hoor!

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55027 door WilV
In een avond uit gelezen. Wat een mooi boekje. Mooi van taal, mooi geschreven, en het onthult heel langzaam dat er meer aan de hand is dan op het eerste gezicht lijkt. Het personage Miranda spat trouwens van de pagina's af. ik zag haar helemaal voor me.

Dit boek was zonder tip niet zomaar op mijn pad gekomen, dus dank je wel Annemarie!

En als ik het goed begrijp is er dus ook een eerste deel , wat meer over haar ex-man gaat?

Daar ga ik achteraan, want ik wil zeker meer van deze schijver lezen.

Ik ben het even kwijt, het lijstje staat in een ander topic, maar volgens mij ging het hierna naar Marjo, toch?

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55029 door berdine
Ik heb Miranda ook in huis.

Er is niet echt een "eerste deel", Willeke. Er is een boek dat Suikerspin heet en inderdaad meer over haar man gaat. "Miranda" is een spin-off van dit boek. Suikerspin moet je echt lezen. Het is prachtig!

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55030 door Annemarie
Wat leuk Willeke dat je zo genoten hebt van dit boek. Het is echt heel knap geschreven. In eerste instantie lijkt die Miranda een beetje een simpel mens maar dat is ze helemaal niet. En wat heeft ze veel meegemaakt. Behoorlijk heftig. Ik heb haar echt in mijn hart gesloten.

Het boek Suikerspin wil ik ook nog eens lezen.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 8 maanden geleden #55031 door dettie
ha leuk Willeke, ik heb het boekje gekocht omdat ik denk dat mijn schoonzus het ook mooi zal vinden.

Mijn recensie volgt nog.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden