Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Aminatta Forna - Het huis met de schaduw slb sept 2013

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54654 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Ik had zelfs het geluk het boek te mogen lezen voordat het in de winkels lag dus niets of niemand heeft mijn mening beïnvloed. Ik vond en vind het nog altijd een prachtig boek en het deed me in de verste verte niet aan een kinderopstel denken. De gebruikte schrijfstijl vind ik juist getuigen van een gedegen en goed ontwikkelde schrijfervaring.

Grappig dat jij het zo compleet anders hebt ervaren Irene!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54663 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Ik kan best een stuk meegaan in Irene's beoordeling.

Ik had ook moeite er in te komen en legde het steeds weg om het te vergeten.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden - 12 jaren 9 maanden geleden #54666 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Het blijft grappig dat één zelfde boek zulke verschillende reacties oproept. ik vond het prachtig en zat er vanaf de eerste bladzijde in.

Vind je het jammer dat boeken gepromoot worden op tv irene? Ik ben er juist enthousiast over. Bv bij De wereld draait door hebben ze een groot publiek en kiezen ze volgens mij niet de meest voor de hand liggende boeken. Als ik die dan later toch terug zie in bestsellerlijsten wordt ik daar toch altijd weer vrolijk van. Volgens mij verleiden ze ook niet- of weiniglezers.
Laatst bewerkt 12 jaren 9 maanden geleden doorWilV.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54667 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Ik zag net dat dit boek pas 24 september j.l. tot boek van de maand gekozen. Dus eigenlijk is het pas 6 dagen dat het televisieaandacht krijgt.

En ik ben het helemaal eens met je Willeke, ook al kijk ik zelden tv evengoed vind ik de aandacht voor boeken op tv helemaal geweldig.

Brands met boeken op de zondagmorgen wordt gelukkig ook goed bekeken en de mensen bij DWDD laten dankzij hun aandacht ook zien dat boeken en lezen ook de moeite waard zijn. Gerda Aukes die in het programma zit had al jaren en blog, ze is een échte en zeer enthousiaste lezer. Ik volg haar blog al jaren en ze heeft vaak heel goede leestips, ze weet me tenminste altijd nieuwsgierig te krijgen dankzij haar recensies.

Hier is haar blog www.moetjelezen.com/

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54668 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Even een klein beetje of topic...Brandts met boeken in het buitenland is echt héél erg goed. Het hele programma één auteur in zijn eigen omgeving. Ik verheug me echt iedere week momenteel. En hij heeft niet de minste auteurs kunnen strikken. Echt grote namen.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54669 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Aminatta Forna - Het huis met de schaduw
Ja Mr. Dettie zei al dat het goed was. Ik moet maar eens naar uitzending gemist gaan kijken...

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden