- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Bernadet schreef :
heeft Tiba hier ook bepaalde taken?
Tiba is de grote poëziepromotor. Zij doet het poëziegedeelte op het forum helemaal. Zij heeft zover zij nog wist welke gedichten er stonden voor de crash, en dat waren er véél, ervoor gezorgd dat ze weer op het forum kwamen.
Ik ben de beheerder van het forum en kan het moderatorschap delen. Als Leestafel zo blijft groeien zit dat er ook wel in voor de toekomst.
Ik huur het forum van messageboard. Ik kan eventueel de kleuren veranderen van dit forum maar vind dit eigenlijk wel rustig. Ook kan ik bulkmail versturen, woorden bannen en alle berichten wijzigen of verwijderen.
De Leestafelsite maak ik zelf. PetraO is nu bezig met PHP en My-sql om een database te maken, we (jullie allemaal dus) krijgen dan veel betere opzoekmogelijkheden en voor mij is het 'achter de schermen' veel makkelijker. Ik maak nu steeds min of meer kleine websitejes. Als het goed is merken jullie niets van de overstap qua uiterlijk en indeling, die blijft hetzelfde, alleen de mogelijkheden zijn voor mij, en uiteindelijk jullie, dan veel groter.
Bernadet
BB schreef : Nee, ik heb die meer dan duizend pagina's nog niet geheel verslonden. Wel heb ik indertijd Visser's catalogus over Vestdijk gelezen. Ik kan dus niet zeggen of ik het geheel met je eens ben, maar zover, kan ik me goed vinden in wat je schrijft. Mijn dank voor de titels, trouwens; ik ben voornemens om er enkele te lezen dit jaar.
Ja, die affaire met Henriette van Eyk blijft een merkwaardige geschiedenis, zeker tegen de achtergrond van de relatie die hij onderhield - ook tijdens zijn verliefdheid met Henriette - met zijn huishoudster: Ans Koster. Daarnaast spelen de doorlopende depressies een grote rol in zijn leven.
rotor schreef : De manische depressies had Vestdijk al vanaf zijn 17de en die kwamen met regelmaat, maar onregelmatig in frequentie en duur iedere keer. Vestdijk was tevens zo'n periode tot niets in staat, ook zijn schrijven lag geheel stil. Daarna begon hij als een razende te schrijven om de verloren tijd goed te maken.
BB schreef : De manische depressies had Vestdijk al vanaf zijn 17de en die kwamen met regelmaat, maar onregelmatig in frequentie en duur iedere keer. Vestdijk was tevens zo'n periode tot niets in staat, ook zijn schrijven lag geheel stil. Daarna begon hij als een razende te schrijven om de verloren tijd goed te maken.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen