Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gilles van der Loo - Hier sneeuwt het nooit (debuut)

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48018 door Annemarie
Ik hoop dat het bij mij uit maatschappelijke interesse is. Ik probeer altijd om mensen te begrijpen en dan helpt het om over bepaalde onderwerpen te lezen.

In lang niet alle gevallen wordt er iets aan dierenleed gedaan hoor. Dat weet ik door vrijwilligerswerk dat ik gedaan heb. Door allerlei wetten en regeltjes mag er alleen bij heel extreme gevallen ingegrepen worden. Soms kunnen gevallen door een beetje advies en voorlichting wel verholpen worden maar lang niet iedereen heeft daar natuurlijk een boodschap aan. Gelukkig maar dat er ook heel veel echte dierenvrienden zijn.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48021 door marjo
Natuurlijk. Ik weet dat wel, en dat ontkennen ze ook niet.

Maar als je niets doet is de zaak helemaal verloren.

Vandaag een konijntje bij de dierenarts gebracht dat ik langs de weg heb gevonden en een rammelaar blijkt te zijn. Het moest dus eerst geld kosten voor hij bij de dames mag.... Dat doe je dan en ik hoop dat anderen het ook doen.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48023 door Annemarie
Je moet altijd iets doen. Ik draag ook mijn steentje bij. En de dierenbescherming doet dat ook zeker. Prima organisatie. Lief dat je het konijntje in huis opneemt. Die krijgt het goed!

<t></t>

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48024 door marjo
Nou...hij moet wel buiten blijven hoor!

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #48025 door Annemarie
Veel beter nog!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden