Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Clarissa Pinkola Estés - De dansende grootmoeders

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46225 door berdine
Nou het was niet zo héél moeilijk.Het boek stond in de kast met code 400. Het heeft code 418.12. Een stuk of 10 planken met code 418 en daar stond van alles met wat nà de punt kwam door elkaar :cry: hetgeen volgens mij niet de bedoeling is.

Gewoon wat lastiger dan bij de romans naar de "E" kast te lopen en het alfabet te volgen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46231 door marjo
Heb jij dan ook de neiging om alles op volgorde te gaan zetten, of heb ik alleen die tic?

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46236 door berdine
Ha ja, maar daar heb ik op de bieb nooit tijd voor. Ik moet aansluitend meteen naar de markt, anders is die afgelopen. En het waren er ook zo véél! Maar een enkel boek dat niet op zijn plaats staat zet ik wel altijd terug. :mrgreen:

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46239 door irene

Heb jij dan ook de neiging om alles op volgorde te gaan zetten, of heb ik alleen die tic?

sterker nog...de neiging heb ik niet, ik doe het gewoon of ik zeg er iets van!

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46242 door marjo
Toch..soms kun je aan de gang blijven. Dat zegt de medewerker ook als ik er een opmerking over maak. En helaas, het is zo. Ik probeer de kinderen bij te brengen dat ze de boeken hun plek terugzetten op school, maar dat is maar een druppel op een gloeiende plaat.

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46247 door dettie
Ik kom nooit meer bij de bieb, ben nog wel lid omdat ik goed vind dat er een bieb is, maar vroeger stond ik altijd te sorteren en op te ruimen.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.528 seconden