- Ontvangen bedankjes 1
Je kent me.. ik heb inderdaad snel gelezen, het is immers een debuut, en ik wil niet precies weten het of wat. Je kan gelijk hebben, ik heb voornamelijk de eerste alinea's gelezen en toen gescand. Maar het is prima als je me terecht wijst...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Oef, geen idee eigenlijk. Ik vond het niet echt te dik, hoewel ik misschien liever een wat dunner boekje had, naast de vrij dikke thrillers die ik al had. Het boek dat ik als alternatief mee heb genomen Vendela Vide - De minnaars, was toch niet echt veel dunner. Misschien kwam het doordat ik eigenlijk een ander verhaal in m'n hoofd had en ik wilde dus eerst de bespreking, naar aanleiding waarvan ik de auteur op m'n lijstje had gezet, nog eens lezen. Bij een volgende gelegenheid zal ik het wel meenemen.Dettie schreef : Waarom nam je het niet mee Renate, als ik vragen mag. Leek het je toch niets?
Ik vond het namelijk een mooi boek en ben best wel benieuwd hoe anderen het vinden.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen