Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kieke Plooij - De brander (debuut)

Lees meer
14 jaren 7 maanden geleden #41700 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kieke Plooij - De brander (debuut)

Je kent me.. ik heb inderdaad snel gelezen, het is immers een debuut, en ik wil niet precies weten het of wat. Je kan gelijk hebben, ik heb voornamelijk de eerste alinea's gelezen en toen gescand. Maar het is prima als je me terecht wijst...

Haha ja daarom, ik ken je inderdaad. Gelukkig ben je zo'n snelle lezer. Leestafel zou een stuk kleiner zijn als jij er niet was.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
14 jaren 3 maanden geleden #44193 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: Kieke Plooij - De brander (debuut)
Ik heb er verschillende keren naar gezocht in de bibliotheek en vandaag was het er eindelijk. Uiteindelijk heb ik het echter toch niet meegenomen.

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44201 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kieke Plooij - De brander (debuut)
Waarom nam je het niet mee Renate, als ik vragen mag. Leek het je toch niets?

Ik vond het namelijk een mooi boek en ben best wel benieuwd hoe anderen het vinden.

Dettie

Lees meer
14 jaren 3 maanden geleden #44212 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kieke Plooij - De brander (debuut)
Schaam, schaam, het ligt hier nog steeds op de stapel...

• Renate
14 jaren 3 maanden geleden #44216 door Renate

Dettie schreef : Waarom nam je het niet mee Renate, als ik vragen mag. Leek het je toch niets?

Ik vond het namelijk een mooi boek en ben best wel benieuwd hoe anderen het vinden.

Dettie

Oef, geen idee eigenlijk. Ik vond het niet echt te dik, hoewel ik misschien liever een wat dunner boekje had, naast de vrij dikke thrillers die ik al had. Het boek dat ik als alternatief mee heb genomen Vendela Vide - De minnaars, was toch niet echt veel dunner. Misschien kwam het doordat ik eigenlijk een ander verhaal in m'n hoofd had en ik wilde dus eerst de bespreking, naar aanleiding waarvan ik de auteur op m'n lijstje had gezet, nog eens lezen. Bij een volgende gelegenheid zal ik het wel meenemen.

• Renate
14 jaren 2 maanden geleden #44973 door Renate
Inmiddels heb ik het dus gelezen en ik vond het wel mooi. Het is beslist geen jeugdboek. Nadeel vind ik misschien dat pedofilie en homosexualiteit min of meer met elkaar verbonden worden.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden