- Ontvangen bedankjes 1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Ik was dat ook niet, Dettie. Ik heb het boek in augustus gelezen (niet op de hoogte zijnde van het tig uitgeversverhaal en nog voor 'de hype') en had precies dezelfde ervaring als jij. Niets aan toe te voegen!Dettie schreef : Tja helaas, zo enthousiast als jij kan ik niet zijn marjo
Joh! Wat kunnen mensen toch verschillen, hè? Ik lees (relatief) veel krantenrecensies en gebruik die vaak om boeken aan te schaffen van voor mij tot dan toe onbekende auteurs. Zo ben ik nu bezig in Serena van Ron Rash, een boek aangeschaft vanwege het (blurb)verhaal en een aantal goede recensies.Marjo schreef : Maar het is wel een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit van te voren recensies, verslagen of achterflappen wil lezen.

Dettie schreef :
Verder lees ik de bladen Boek-delen en BOEK En de recensies in kranten natuulijk of op internet. Heerlijk vind ik dat.
In Bergen zit een heel goede boekhandel.
Vroeger was er in Alkmaar ook een enorm grote en goede boekwinkel maar helaas is die weg, de ECI is daarvoor in de plaats gekomen.
Titel en uiterlijk spelen bij mij ook wel mee
Dettie
jeannette schreef : Het komt bijna nooit meer voor dat ik in de bibliotheek 'zomaar' een boek mee neem; ik zoek gericht naar bepaalde titels.
Die 'miskraam' werd heel vaag gehouden, je moet aannemen dat het dat was, maar wel de onmacht van Ivo Victoria om zijn gevoel te uiten werd (ook summier) verteld. Ik zat eigenlijk steeds te wachten op een explosie, een uitbarsting, maar alles sukkelt maar door.Na een grote teleurstelling in het leven, ik meen me te herinneren dat er sprake was van een miskraam, keert Ivo terug naar het dorp om schoon schip te maken met de leugens uit zijn verleden.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen