- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Roel schreef : maar een zweverigheid die literair zweverig is, met andere woorden een stevige onderbouwde ondergrond heeft,
Hey Bookiewurm,Bookiewurm schreef : Toevallig heb ik deze week dit boek gelezen. Gekregen van een vriendin en zij vond het werkelijk geweldig en heeft er in haar leven echt wat aan gehad.
Ik vond het boek wel mooi. Inderdaad bevat het wel een levensles, maar hoogstaande literatuur zou ik het niet noemen.
Ik denk dat het goed is om zoiets een keer te lezen en te kijken wat je eruit kunt halen. Heel veel zal ik echter niet meer lezen van deze auteur denk ik.
Nemesis schreef : Iemand al dit prachtige boek gelezen?
Wanneer mijn mama mij dit boekje aanraadde, had ik het even moeilijk. Mijn mama zei dat dit boekje mij zou kunnen helpen. Ik dacht zoals vaak: 'yeah right'. Maar inderdaad, het dunne paperbackje was prachtig, vol symboliek en werkte zowaar therapeutisch.
Sindsdien heb ik het al een aantal keer herlezen. Ik blijf het overdonderend vinden.
Nog mensen het al gelezen?
www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity...L_OWNER_ID=666760687
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen