Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Arie Storm - De bruid en de kogel

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17410 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Kluun schrijft boeken die eerder in de categorie "zelfhulpboeken" vallen, dan literatuur. Het is gewoon een typisch verschijnsel van deze tijd.

Storm lijkt me interessanter om eens te proberen.
Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17415 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Zelfhulpboeken? Daar heb ik toch iets heel anders bij voor het oog. Meer de Dwayne Dyer en op een ander vlak Sonja Bakker.

Kluun heeft er echt een roman van gemaakt hoor. Dat het geen literatuur is ben ik met je eens, maar toch wel een betere lectuur.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17420 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Marjo,

Daarom had ik het woord ook tussen haakjes gezet. Wat ik wilde zeggen, was, dat het tegenwoordig schering en inslag is, dat mensen die problemen hebben, dit maar te boeken stellen en denken dat ze schrijver zijn of dat uitgevers ze op die manier aanprijzen. Geen literatuur, maar ze worden wel afgezet tegen de schrijvers van literatuur en dat klopt niet.

Marjo schreef : Zelfhulpboeken? Daar heb ik toch iets heel anders bij voor het oog. Meer de Dwayne Dyer en op een ander vlak Sonja Bakker.

Kluun heeft er echt een roman van gemaakt hoor. Dat het geen literatuur is ben ik met je eens, maar toch wel een betere lectuur.

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
18 jaren 11 maanden geleden #17439 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ze worden afgezet tegen de literatuur zeg je, hn, ik denk dat het in dit geval Storm over Kluun, meer over de centen gaat! Kluun heeft dan wel geen literatuur geschreven maar verkoopt uitstekend. Dat Storm daar over valt, is eigenlijk kleinzielig, want het is gewoon een andere categorie..zou hij ook jaloers kunnen zijn op die Bakker die ik eerder noemde!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #28274 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Eindelijk gelezen. Mooi boek!
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #28275 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Gelijk de link en de pagina maar even aangepast.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.497 seconden