Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paulo Coelho: Elf minuten

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75098 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Paulo Coelho: Elf minuten
Dag Lex, welkom hier op het forum.

Zoals hierboven al gemeld staat vond ik zelf het boek niet geweldig. Dit staat in mijn recensie:

"Toch kreeg ik regelmatig het gevoel dat ik een veredelde bouquetreeks aan het lezen was maar dan met de nodige portie sex erin. Het is meer een opsomming van alle sek.suele mogelijkheden opgehangen aan het nogal saaie verhaaltje van: meisje ontmoet lieve aardige man, maar daar is de knappe bruut en relatie met lieve man lijkt toch minder tot het meisje inziet dat de lieve man toch de ware is. Ik vraag me af of dit boek ook zo de hemel is was geprezen als onbekend was dat Paulo Coelho dit had geschreven."

Zelf vond ik al die uitprobeersels op sek.sueel gebied niet veel aan om te lezen. Coelho wilde laten zien dat vrouwen ook sek. suele gevoelens en voorkeuren hebben, net als mannen, maar het werd meer een opsomming van mogelijkheden waarover Maria dan weer schrijft in haar dagboek.

(Veronika hoort in een ander boek thuis - Veronika besluit te sterven - wat ik wel heel erg mooi vond.)

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75104 door glenndeploey
Beantwoord door glenndeploey in topic Re: Paulo Coelho: Elf minuten
Het is de eerste keer dat ik een boek lees van Paulo Coelho en ik vond het boek elf minuten een zeer goed boek.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #75115 door glenndeploey
Beantwoord door glenndeploey in topic Re: Paulo Coelho: Elf minuten
Het is de eerste keer dat ik dit boek lees, ik wil zeker en vast nog boeken lezen van deze schrijver. De pluspunten aan dit boek vind ik dat het een spannend verhaal is waar toch ook romantiek in voorkomt. Het nadeel van dit boek is dat het moeilijk is om in het verhaal te komen maar eens je in het verhaal zit begrijp je het verhaal beter.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden