Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jean Rhys - De wijde Sargassozee

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96710 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Jean Rhys - De wijde Sargassozee
Oké roep maar als je het boek hebt, dan (her)lees ik het gelijk met je mee.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #97061 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Jean Rhys - De wijde Sargassozee
Dettie, ik denk niet dat ik dit boek nog krijg voordat we een maand uit de lockdown zijn. Iedere keer dat de lockdown wordt verlengd doet onze bieb er vier tot zes weken uitleentermijn bovenop. Het boek moest vandaag ingeleverd worden, maar nu is dat 1 maart geworden. Mocht er op 9 februari weer extra lockdown bijkomen wordt het waarschijnlijk 1 april. In feite komt het erop neer, dat als je nu een boek van de bieb in huis hebt, dat niet terug hoeft voordat alles voorbij is. Het curieuze is wel dat als ik vandaag een boek ga lenen, ik maar gewoon drie weken uitleentermijn krijg.

Ik kan alleen hopen dat degene die het boek geleend heeft, het niet door heeft en het gewoon inlevert.

Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #97062 door dettie
Ja bij mij is het precies zo Berdine. Ik mag voorlopig tot 3 maart mijn boeken in huis houden. Ik heb ze nu al 3 maanden (of langer) in huis. Ik kreeg aanvankelijk ook gewoon 3 weken uitleentermijn maar dat wordt dus steeds verlengd.

Dettie

Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #97064 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Jean Rhys - De wijde Sargassozee
Ja vreselijk. Je kunt hier elke middag in de bieb terecht. Ook op zaterdag. Het zou iedereen moeten lukken om een boek een keer terug te brengen. Ik heb nog drie boeken in reservering, waarvan op eentje inmiddels 8 reserveringen staan. Ik ben gelukkig wel de eerste of tweede, dat weet ik niet meer.

Nou ja, het is een manier om de mensen thuis te houden, terwijl ze van de andere kant juist zoveel mensen tegelijk in de bieb willen hebben, gezien de ingekorte openingstijden. Het is niet meer te begrijpen.

Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #97081 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Jean Rhys - De wijde Sargassozee
Tot op heden dacht ik dat de bieb hier niet automatisch verlengde. Maar dat doen ze dus wel! Tot 22 februari geldt hier. Nu kan ik er niet tegen dat hier boeken liggen die ik uit heb, dus ik lever toch wel in, maar wat voor jullie geldt qua reservering, dat is hier dus ook zo.

Lees meer
5 jaren 5 maanden geleden #97085 door dettie
Berdine ik heb het boek van Jan Brokken Het eiland van Jean Rhys ook gelezen. Erg leuk en interessant, vooral na het lezen van De wijde Sargassozee.

zie www.leestafel.info/jan-brokken

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden