Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sally Rooney - Normale mensen

Lees meer
4 jaren 9 maanden geleden #99690 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sally Rooney - Normale mensen
Nou jij kunt weer even voort! Ben benieuwd hoe jij het boek van Sally Rooney vindt.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

4 jaren 9 maanden geleden #99691 door
Beantwoord door in topic Re: Sally Rooney - Normale mensen
Ik denk dat ik begin met David Eggers. Lekker om in bed te lezen, terwijl ik buiten m'n bed verder ga in m'n bespreekboek.

Vrijdag naar de bibliotheek in Rijswijk en misschien neem ik daar ook nog iets mee.

4 jaren 9 maanden geleden #99734 door
Het boek van Sally Rooney ligt nu boven op de stapel. Straks neem ik het mee naar de katten die ik moet verzorgen.

De laatste 11 dagen heb ik 6 boeken gelezen. Nou ja, daar zitten 3 Baantjers bij en ook het boek van Dave Eggers is nu niet echt dik te noemen.

4 jaren 9 maanden geleden #99751 door
En ik ben er in bezig. Grappig om te zien hoe Connell o de universiteit ineens het buitenbeentje is, terwijl Marianne haar plaats gevonden lijkt te hebben.

Lees meer
4 jaren 9 maanden geleden #99753 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Sally Rooney - Normale mensen

Renate schreef : En ik ben er in bezig. Grappig om te zien hoe Connell o de universiteit ineens het buitenbeentje is, terwijl Marianne haar plaats gevonden lijkt te hebben.

Ja dat draait helemaal om.

Vond jij de manier waarop Conell Marianne op school als er mensen bij waren negeerde en het niet voor haar op kwam, terwijl ze een relatie hadden ook zo pijnlijk?

<t></t>

4 jaren 9 maanden geleden #99754 door
Tja, eerlijk gezegd heb ik daar niet zo op gelet. Mensen op die leeftijd gaan nu eenmaal niet altijd even gemakkelijk met elkaar om. Je hoort bij een groepje en wie daar niet bij hoort, blijft daar toch een beetje buiten staan.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden