Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken die ik niet verder wil lezen dan zo'n 50 pagina's

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #4855 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ha Bianca, een aanrader dus om in slaap te vallen van verveling...

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #4856 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
haha dat vind ik een mooie omschrijving bianca!

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5914 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik had "de oorlog van don Emmanuels edele delen" van Louis Bernières te pakken. Eindelijk, dacht ik. Maar ik vind het dus echt niks..Bij ieder hoofdstuk komen er nieuwe personages bij (ik ben tot bijna pagina 100, nog ver!) met ellenlange uitweidingen over hun voorgeschiedenissen. Heel veel politiek, onontwarbare politiek, en dat zegt Bernières zelf ook, dat er geen touw aan vast te knopen is. Een Zuid-Amerikaans land, vol met intriges, misverstanden, corruptie, heetgebakerde lui, die er maar op los schieten. Mensen die veranderen van politieke richting als het hun beter uitkomt. Ik werd er gek van...
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5921 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik ben "zes ruggen" aan het lezen van James Ellroy. Ik weet niet of het aan mijn concentratie ligt of aan het boek maar ik kom er gewoon niet door. Korte zinnen (wat me op de en of ander manier enorm irriteert), veel personages, veel verspringen van plaatsen. Ik volg het gewoon niet. Ik moet telkens teruglezen omdat ik niet weet wie een bepaald persoon nu is of wat er met een bepaald persoon gebeurd is. Je hebt dan ook nog eens een senior en een junior met dezelfde naam. Erg verwarrend. Ik probeer het nog 100 blz (zit nu al op 100 maar toch) en als ik tegen dan niet in het verhaal kom of als het zo verwarrend blijft dan gaat het terug naar de bieb. Geen tijdverspilling meer aan boeken waar ik niet inkom. Zal hier op forum wel eens zoeken wat er van het boek gevonden werd.

Groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5922 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Heeft er hier iemand zes ruggen van Ellroy gelezen en wat was je mening erover? Ik vind het hier op forum niet terug. Ik dacht nochtans..... Of zit het in de crashzone????????

Groetjes Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5925 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee dat boek is (nog) niet besproken hier Inge.

Ik weet ook niet of iemand het gelezen heeft. Wie weet reageert er nog een Leestafelaar.

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden