- Ontvangen bedankjes 0

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Marjo schreef : Daar moeten we inderdaad eens iets op verzinnen Joanazinha..bij mij bleek bij het opnieuw inruimen van de kast ook dat er een enorme hoeveelhied staat. Ik schift er al uit waarvan ik toch al wel weet dat ik ze ook niet meer zal lezen, maar er blijft bog zoveel over..
Iemand een idee?
Misschien nummeren tot 50 en dat de 2008-challenge maken? Maar dan is nog maar een deel weg..
! Ik heb voor bookcrossing mijn 2008-challenge al benoemd: 50 boeken van de to be read-stapel zoals die nu is (bestaande uit 105 boeken + zo'n 26 nog te ontvangen ringboeken.....) lezen. Daar komen dan de Leestafel samenleesboeken bij (in principe 2 per maand = 24). En er komen in 2008 ongetwijfeld weer hele interessante boeken langs.... Daarnaast heb ik dus nog een privé-collectie boeken waar boeken bij staan die ik graag nog eens wil herlezen plus dus nog een stapeltje nieuwe, nog helemaal niet gelezen, boeken......Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dettie schreef :
Trouwens die biografie over Vermeer, Gezicht op Delft heb ik volgens mij ook!
Ik ben op de helft Roel, er staan afbeeldingen bij en veel van het werk van Vermeer wordt besproken, ook een beetje geschiedenis erbij.
Over Vermeer zelf was niet echt veel bekend, wat deze schrijver te weten is gekomen is uit verkopen, getuige zijn bij huwelijken en opstellen van erfenissen of inboedelbeschrijvingen.
Ik vind het erg interessant en google wat af om dingen erbij te zoeken.
Het stradivariusboek heb ik al uit.
Er worden 5 stradivariusviolen besproken, welke weg ze zijn gegaan, wie ze bespeeld hebben enz.
Ik mag dat graag lezen.
Dettie
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen