Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39553 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Renate schreef :
Ik lees momenteel Revolutionary Road van Richard Yates. Ik weet nog niet goed wat ik er over moet zeggen.

Ik vond het een vreemd en ook afstandelijk boek maar toch wel een fascinerend verhaal.

Hier staan twee recensies www.leestafel.info/richard-yates

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39692 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Momenteel lees ik.....
Net begonnen in De nazi en de kapper van Edgar Hilsenrath. Kan er nog niet veel van zeggen. Licht absurd, humoristisch laagje waaronder de gruwelijkheid hier en daar zichtbaar wordt.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39699 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik was voor de vakantie net begonnen in Donderdagskind van Alison Pick. Aan de kant gelegd, maar ik ga vanavond/dit weekend opnieuw beginnen in dit boek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39702 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Momenteel lees ik.....

Joanazinha schreef : Ik was voor de vakantie net begonnen in Donderdagskind van Alison Pick. Aan de kant gelegd, maar ik ga vanavond/dit weekend opnieuw beginnen in dit boek.

Volgens mij leest half Nederland dit boek nu, overal waar ik kijk zie ik staan... momenteel lees ik Donderdagskind.

Het lijkt wel een hype :D Ben benieuwd hoe jij het vindt Joanazinha.

Dettie

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39707 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik lees het nu niet hoor, ik heb het al uit..

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #39764 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Momenteel lees ik.....
Ik ben er nog steeds in bezig, maar de vaart begint er nu in te komen. Het boek pakt me enorm, maar het onderwerp vind ik zo heftig en eigenlijk wil ik momenteel niets meer over de oorlog lezen. Ik ben nu in het deel begonnen dat de familie Bauer naar Praag is vertrokken en langzamerhand zie je de hand van de nazi's een steeds steviger greep op alles krijgen. Ik vind het heel belangrijk dat er over deze periode wordt verteld, maar om de een of andere reden heb ik het er op dit moment moeilijk mee.

Desalniettemin vind ik het een prachtig boek (tot nu toe) en wil en zal ik het zeker uitlezen. Temeer omdat het een recensieboek is. Ik had toch verteld dat ik heb 'proefgeschreven' voor een uitgever en dat ik daarna meer voor hen zou schrijven? Dit is zo'n boek...... dus Dettie: je hebt hem nog van mij tegoed!

Ik zie inderdaad de afgelopen tijd ook veel over dit boek geschreven worden. Goede publiciteitscampagne van de uitgever?

Joanazinha

Tijd voor maken pagina: 0.489 seconden