Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Clarissa Pinkola Estés - De dansende grootmoeders

Lees meer
14 jaren 2 weken geleden #46068 door dettie
Een ode aan de oudere vrouw

met dank aan berdine, (lijst themaboeken) zonder haar had ik van het bestaan van dit boekje niet geweten

zie www.leestafel.info/clarissa-pinkola-estes

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 weken geleden #46070 door marjo
Hm, ik denk zomaar dat dit geen boek voor mij is.

Lees meer
14 jaren 2 weken geleden #46072 door dettie
En waarom verbaast mij dat niet. Ik hoorde je al 'mopperen' toen ik de recensie schreef.

Ben ik de hele middag bezig met m'n verslag om toch enthousiasme bij je op te wekken... niet gelukt dus. :cry:

Ik vind het een geweldig boek. Eindelijk eens een optimistisch en positief boek over oudere vrouwen ipv die verhalen over bijna seniele oude dametjes die nauwelijks iets kunnen. Nee, deze dames zijn krachtig en sterk. Eindelijk eens een ander geluid dan de dames in tenalady en steunkousen. Heeeerlijk!

Blije Dettie

Lees meer
14 jaren 2 weken geleden #46073 door marjo
Ik stoor mij niet zo aan hoe vrouwen van welke leeftijd dan ook neergezet worden. Dat weet je wel.

Overigens ben ik nog nooit oude dames tegengekomen waarbij het gaat om inleggers en steunkousen...

Lees meer
14 jaren 2 weken geleden #46074 door dettie

Overigens ben ik nog nooit oude dames tegengekomen waarbij het gaat om inleggers en steunkousen...

nee, ik ook niet maar in boeken wel. Daar zijn oude vrouwen, echt oude vrouwen en dat stoort me wel. Het is altijd zo somber en pessimistisch in boeken terwijl het in het echte leven zo anders kan zijn. Vandaar dat ik dit boek zo lekker vind, eens een heel ander geluid. Het lijkt soms wel of vrolijkheid of optimisme niet mag in boeken.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46078 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Clarissa Pinkola Estés - De dansende grootmoeders
Ik twijfel of dit boek mee aanspreekt. Is het niet net of alle oude vrouwen krachtig zouden moeten kunnen zijn?

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.519 seconden