Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Stilte

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101580 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Stilte
Moet ik nu Netflix dankbaar zijn ? Misschien wel, misschien niet. Maar het is wel een feit dat ik na het bekijken van een komische film aldaar (Journey 2 - The mysterious Island) voor het eerst in zes jaar nog eens een boek heb vastgenomen (nu ja, een e-reader) en bijna een volledig hoofdstuk heb gelezen : "Vijf weken in een luchtballon" van Jules Verne. Een klassieker dus. Van wat er de laatste jaren aan boeken allemaal het licht heeft gezien weet ik gewoon niets. Ik ben zelfs in al die jaren nooit meer een boekenwinkel binnengestapt (ook niet electronisch). We zien wel wat het wordt.

<t>Lezer100</t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101583 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Stilte
Dat is bijzonder! Je blijft toch wel een beetje de klassiekers trouw.

Hoe bestaat het hè, dat je zomaar ineens genoeg had van de boeken.

Lezen om te lezen heb ik gelukkig nooit ervaren. Ik lees altijd omdat ik dat boek wil lezen, omdat de inhoud me aanspreekt.

Dat scheelt misschien wel.

Wel merk ik dat door internet, waardoor je korte berichtjes vrij snel leest mijn manier van lezen anders is geworden. Het is moeilijker om IN een boek te duiken wat ik vroeger goed kon, nu is er toch een leesstijl gekomen die sneller is. Dat moet ik ook maar eens afleren...

Hopelijk gaat het lezen je weer plezieren Roger.

Groetjes!

Dettie

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101587 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Stilte
Heerlijk, nog zoveel in te halen! Maar misschien ben je dat helemaal niet van plan, het zou voor mij heel lastig zijn om te kiezen. Beter om dan gewoon maar te starten met het aanbod van nu.

Hopelijk ga je dat doen! Want eigenlijk zeg je niet of je het ook leuk vond om weer te lezen?

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101588 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Stilte
Klopt Dettie, het internet werkt vervlakkend.

Misschien nog wat vroeg, Marjo. Ik heb mijn tijd genomen om het eerste hoofdstuk van "Vijf weken in een luchtballon" te lezen (in het Frans), en het stak alvast niet tegen.

<t>Lezer100</t>

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden