Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6523 door Jom
Beantwoord door Jom in topic Re: bericht
Hallo Wolvin.

Maar zeg, wat wil ^^zeggen ?

g
Laatst bewerkt doorJom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6528 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht
Oh mijn welgemeende excuses (ik ben wat plechtig nu ik weet niet waarom, teveel klassieke muziek), ^^ staat symbool voor ^.^ of ^_^, de aandachtige en fantasierijke toeschouwer zal hierin een lachend, ietwat japans aandoend gezichtje ontdekken en dat is ook wat het is. Het is een typisch symbool gebruikt door jonge meisjes die wel wat zien in Animé, een bepaalde teken- en schrijfstijl. Ikzelf hoor daar niet voor de volle 100% bij maar ik heb het teken als aandenken gehouden aan een meisje dat ik lang geleden gekend heb. Mijn excuses voor de verheven toon, ik heb teveel aanheffen gelezen (laten wij de muze bidden om steun tijdens onze zware schrijverstaak)...

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6538 door Christine
Beantwoord door Christine in topic Re: bericht
Een verzorgd en mooi taalgebruik voor een zestienjarige, Wolvin. Mijn complimenten ;)

Breng ook eens een bezoekje aan mijn boekenplank:

blog.seniorennet.be/christine/
Laatst bewerkt doorChristine.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6544 door Wolvin
Beantwoord door Wolvin in topic Re: bericht

Christine schreef : Een verzorgd en mooi taalgebruik voor een zestienjarige, Wolvin. Mijn complimenten ;)

Als ik zo vrij mag zijn om uw aandacht erop te wijzen dat mijn geest mijn lichaam ver vooruit is ;) Mijn taalgebruik is afkomstig uit een verafgelegen onderdeel van de hersenen, door veel mensen verwaarloosd en vergeten, door mij verzorgd als een teer lentetuintje ^^. Hierbij komt ook nog een magisch wezentje kijken, die we voor het gemak Fantasie noemen en die zich doorheen de jaren wonderwel heeft weten aan te passen aan de wereld buiten mijn hoofd. Maar dit is genoeg over mij, teveel hoogmoed zorgt ervoor dat mensen niet recht groeien.

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
Laatst bewerkt doorWolvin.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6592 door Hermine
Beantwoord door Hermine in topic Re: bericht
Ik ben Hermine, 46 jaar, gelukkig gehuwd en moeder van twee jongens (resp. 13 en 14,5). Mijn man is doof, ik slechthorend en we gebruiken gebarentaal.

Mijn interesses: literatuur, muziek (ik speel zelf piano), kunst en geschiedenis in het algemeen.

Vroeger gaf ik les in avondschool, gebarentaal aan normaal-horenden. Ik stopte daar mee bij de geboorte van mijn jongste zoon. De bedoeling was terug te gaan werken als ook hij 12 was. Maar ik ben ziek geworden en in 2001 werd ME ook CVS (Chronisch Vermoeidheid Syndroom) genoemd, vastgesteld.

Ik ben erg blij dat ik twee jaar terug internet ontdekte. Ik ben op verscheidene ME-fora actief en nu ook op 3 boekensites.

Wil je nog iets weten? Vragen staat vrij ;)
Laatst bewerkt doorHermine.

Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #6593 door bianca
Beantwoord door bianca in topic Re: bericht
Welkom Hermine, leuk je ook hier te treffen.

Mijn website over bookcrossing

www.bi-sa.nl/
Laatst bewerkt doorbianca.

Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden