Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Guus Kuijer - Het boek van alle dingen (10+)

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden - 15 jaren 5 maanden geleden #5071 door dettie
Thomas is een heel bijzonder jongetje, hij beleeft en ziet en denkt allerlei dingen die andere kinderen niet beleven. Al deze dingen schrijft hij op in het boek van alle dingen. Zijn moeder weet dat hij bijzonder is, maar zijn vader...

Lees verder.. Klik hier: www.leestafel.info/guus-kuijer-10-12-jr

Dettie
Laatst bewerkt 15 jaren 5 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5100 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Een aanrader, dat wel Bernadet, maar voor kinderen? Ik vraag me af of ze dit kunnen begrijpen, zo jong, tenzij ze in een soortgelijke situatie zitten.

Maar ik vind het prachtig.. en waarom moest ik toch de hele tijd aan Siebelink denken??
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5109 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Dat vroeg ik me ook af Marjo, is dit wat voor kinderen? Maar er zitten ook aspecten in wat kinderen wel aanspreekt. Zoals de buurvrouw. Maar er spelen ook veel zaken mee die voor niet-gelovige kinderen misschien helemaal niet te begrijpen zijn.

Ik vroeg me af hoe de scholen die niet mee wilden doen aan de kinderboekenboekenweek over dit boek zouden denken. Zou dit boek wel mogen? En zo ja, wat zouden ze dan de kinderen vertellen?

Ik heb nog overwogen Siebelink te noemen in m'n verslag. Er waren veel overeenkomsten en dan komt dit boekje er voor mij er beter vanaf dan Siebelink!

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5121 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Voor mij ook..maar dat 'mogen' we vast niet zeggen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden - 15 jaren 5 maanden geleden #5147 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En ook het mooie verslag van Marjo staat erop Klik hier...

www.leestafel.info/guus-kuijer-10-12-jr

-
Laatst bewerkt 15 jaren 5 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #5149 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik vind dit boek eigenlijk een volwassenenboek, het is dat die buurvrouw erbij zit maar anders was het geen kinderboek meer te noemen.

En over mededogen gesproken. Het stukje dat Thomas ontdekt dat zijn vader bang is.... dat is echt met mededogen. Prachtig stukje vond ik dat.

bernadet

(En... een mening mag altijd gezegd worden. Zolang het niet beledigend voor een ander is.)
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.602 seconden