Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Eventuele thema-onderwerpen

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38725 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou ik heb hier ook een heel mooi boek over Suriname en Ned. Antillen liggen dan schrijf ik daar een recensie over.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38727 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Dat zou ik heel tof (ouderwets woord hè) vinden. Ik wil het komende jaar met mijn leesgroep een thema kiezen. Dan gaat het wel om fictie, maar het is ook wel leuk ze naar andere boeken over het onderwerp te verwijzen.

Wat rondneuzend kwam ik bij Suriname. Helaas zijn er van veel boeken niet genoeg exemplaren in de Zeeuwse biebs voor de hele groep, maar zo kwam ik wel boeken tegen waarvan ik dacht: die mogen best een beetje aandacht krijgen.

Dus ik denk wel mee hoor! Bingo van Clark Accord bv. is een roman die gaat over Surinaamse vrouwen in Nederland die verslaafd zijn aan het bingospelen. Maar ook niet genoeg exemplaren in Zeeland. Net zomin als van de verhalenbundels van Marylin Simons. Jammer hoor. Maar we komen er wel uit :)

Jannie.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38728 door dettie
Nu heb ik ooit eens een debuut gelezen volgens mij over suriname er werd een bepaald merk bier gedronken... hm ik ga denken...

Dettie

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38736 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht

librije schreef : Helaas zijn er van veel boeken niet genoeg exemplaren in de Zeeuwse biebs voor de hele groep

Jannie.

Is het te duur om ze dan tweedehands aan te schaffen? Bij Boekwinkeltjes vind je diverse exemplaren van Bingo voor 6 of 7 euro en Koorddansers van Marylin Simons heb ik bij De Slegte gekocht voor (ik meen) 7 euro.
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38737 door dettie
Koorddansers is ook nieuw te koop bij Bol voor 6,99

www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/koor...002521448/index.html

Dettie

Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #38741 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Bij De Slegte was het ook nieuw voor die prijs. Sorry, ik schreef het niet duidelijk....
Laatst bewerkt doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.441 seconden