Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema augustus 2008 debuten (kleine uitgeverijen)

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24664 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Dat zal ik eens haarfijn voor je uitpluizen...

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24676 door dettie
Olympisch Dagboek

Gerben Kappert

Een kijkje achter de schermen van de Olympische Spelen. In Sydney, september 2000, werkte ik als vrijwilliger in het Olympisch Park, daarnaast bezocht ik natuurlijk vele sportwedstrijden tijdens deze Spelen.

Dit dagboek gaat over sport en reizen, over Australië en Sydney, over mezelf en vele anderen die de Olympische Spelen van Sydney tot ‘The Best Games Ever” maakten. De geschiedenis van een stad die veranderde dankzij dit evenement, de stad die de wereld ter gast had en daar trots op was.

Een verhaal van een insider over het grootste sportspektakel op aarde, die toch weer als buitenstaander keek naar wat er allemaal om hem heen gebeurde. Een verhaal over prachtige sportwedstrijden, over Nederlandse fans en het Holland Heineken House, over gesprekken met sporters, over de organisatie van de tienduizenden vrijwilligers, over een prachtige stad, met geweldige inwoners.

Gerben Kappert, nu docent Toerisme, reisde jarenlang de wereld rond. Werkend als reisleider of animator, of gewoon met een rugzak.

Schrijven doet hij zijn hele leven al. 18 jaar voor het clubblad Goal van G.F.C., ook voor bladen in Schotland en Australië. Daarnaast schreef hij mee aan jubileumboeken en een cabaret. Tenslotte schreef hij voor meerdere websites, vooral zijn weblog gerbie7.web-log.nl

Bindwijze: Zachte kaft (Paperback) Aantal pagina's: 127 Uitgeverij WWAOW

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24678 door dettie
Citaat van de dag 21 augustus 2008

Toen men Winston Churchill vroeg hoe hij na een leven vol spanningen, alcohol en dikke sigaren zo oud had kunnen worden, luidde zijn antwoord eenvoudigweg: "No sports."

Willem Wilmink

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24692 door dettie
Camping Martinatuur

Manon

De naturistencamping van Martine La Gaillarde draait op een laag pitje, maar op een dag lacht geluk Martine toe: laat op de avond komt Piet Geluck aanwaaien, een jonge, geniale en ontslagen ESA-geleerde. In zijn kielzog volgen een heleboel nieuwe klanten. Geen van beiden beseft dat de nieuwkomers op de camping geheime agenten zijn van inlichtingendiensten van over heel de wereld, en dat ze op zoek zijn naar foto’s van een landende ufo die in het bezit zijn van Piet.

Die troep concurrerende spionnen voert het onderzoek op de naturistencamping noodgedwongen bloot en zonder wapens. Ze hebben er geen idee van dat een min of meer normaal uitziende caravan op de camping de gezochte ufo is. Het bizarre gedrag van deze klanten doet een hoop vragen rijzen bij Martine en Piet, die willen achterhalen welk soort volk de camping over de vloer heeft gekregen.

Dit is het begin van een hilarisch, warmhartig en fijngevoelig avontuur waarvan onmogelijk kan voorspeld worden hoe het zal verlopen en eindigen.

Bindwijze: Zachte kaft (Paperback) Aantal pagina's: 279 Uitgeverij WWAOW

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24693 door dettie
Citaat van de dag 22 augustus 2008

"Menigeen ligt op het strand zo bloot als een waarheid. Hier en daar zelfs een waarheid als een koe."

Gaston Durnez

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24707 door dettie
Vandaag (zondag) even geen nieuw boek. Ik zoek me helemaal gek. Elke keer denk ik een debuut te hebben en dan blijkt het toch geen debuut te zijn.

Dus vandaag even een rustdag... morgen wel een nieuw boek (hoop ik)

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden