Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

thema januari 2008 - Tuinen

18 jaren 5 maanden geleden #21028 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Hartelijk dank voor jullie positieve reacties!

Ik heb een vraag aan Dettie, nu het thema tuinen voorbij is. Ga je nu ook stoppen met de Manjafiekjes? Er blijken er honderden te zijn en er zijn er pas een stuk of dertig geplaatst. Zomaar een ideetje, Dettie, het is verder geheel aan jou.

(Toevallig: Op de verjaardag van Beatrix werd op TV de woordspeling gemaakt: Kapsel van Beatrix = Staatshoofd. Deze vondst staat op blz. 258 van het boek van Manja Croiset dat ik heb aangeschaft en waarin ik al haar woordvondsten al heb gelezen.)

Pieter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 5 maanden geleden #21029 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Januari was Manja's maand.

De Manjafieks werden geplaatst omdat Manja de dichter van de maand was, dat had niets met het thema tuinen te maken.

Het was om te laten zien dat ze naast haar gedichten ook mooie woorspelingen maakt.

Nu in februari is er een andere dichter van de maand (Frits Criens) die ook aandacht verdient.

Normaalgesproken is het citaat van de dag iets wat met het thema van de maand te maken heeft. Deze maand is het thema (auto)biografieën en dan zoek ik citaten over 'de mens' erbij.

Als ik een woordspeling van Manja vind die op het thema slaat dan plaats ik hem en als ik bij verdere thema's een passende woordspeling van Manja vind dan zal ik die ook plaatsen.

Heb je gezien Pieter dat Manja nu ook het cryptogram van de maand opgestart is? Daarin worden haar woordspelingen ook gebruikt/geplaatst.

zie oscar.messageboard.nl/7067/viewtopic.php?t=4348

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden