Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema augustus 2022 - Leestafel doet het ANDERS

Lees meer
3 jaren 10 maanden geleden #102824 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema augustus 2022 - Leestafel doet het ANDERS

Marjo schreef : Grote Inktslaafprijs? Nooit van gehoord! Toch wel typisch als je ziet waarom die uitgereikt wordt...

'Ruim 100 kleine uitgevers uit het Nederlandse taalgebied zullen in de poptempel hun nieuwe titels en uitgaven presenteren van literatuur, non-fictie en beeldende kunst. De aandacht voor deze kleine titels is heel belangrijk, aangezien ze door ruimtegebrek of de bestsellercultuur vaak onderbelicht worden. Tijdens deze beurs zal ook de Grote Inktslaaf Literatuurprijs 2013 worden uitgereikt. Deze prijs richt zich op boeken die onterecht te weinig aandacht hebben gekregen in de pers.'

Dat is toch juist mooi? Veel boeken die erg de moeite waard zijn raken ondergesneeuwd door het bestsellergeweld of de enorme reclamecmapagnes van sommige grote uitgevers.

Die kleine uitgevers hebben vaak het geld niet om zo groots uit te pakken met het gevolg dat het boek niet de aandacht krijg die het verdient.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

3 jaren 10 maanden geleden #102825 door
Welk liedje, Dettie?

Lees meer
3 jaren 10 maanden geleden #102826 door marjo
Dat bedoel ik niet. Het gaat om boeken die niet bekend zijn, maar de prijs zelf is ook niet bekend. Niet bij mij tenminste.

Mijn conclusie is dan dat de prijs net zo weinig aandacht krijgt als de boeken.

Lees meer
3 jaren 10 maanden geleden #102827 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema augustus 2022 - Leestafel doet het ANDERS
Ah op zo'n manier, daar heb je helemaal gelijk in.

Ik kende de prijs overigens ook niet.

Dettie

Lees meer
3 jaren 10 maanden geleden #102828 door dettie

Renate schreef : Welk liedje, Dettie?

Timothy Leary's dead www.youtube.com/watch?v=6EXCIWlm1fs

De man was op dat moment overigens niet dood.

Dettie

3 jaren 10 maanden geleden #102830 door
Ik geloof dat ik die CD heb.

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden