Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lycos stopt ermee! Update 10 augustus 2011

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27096 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dat slotje staat er echt wel hoor, naast de icoontjes voor 'nieuw bericht' en 'gelezen'..op het beginblad.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

17 jaren 5 maanden geleden #27097 door
Beantwoord door in topic Re: bericht

Marjo schreef : Dat slotje staat er echt wel hoor, naast de icoontjes voor 'nieuw bericht' en 'gelezen'..op het beginblad.

Onderaan staat "Nieuwe berichten" met oranje symbool, "Geen nieuwe berichten" met wit symbool, en "Forum gesloten" met slot ernaast, dat klopt, Marjo. Maar wanneer je de itemlijst bekijkt erboven, zie je geen enkel item met een slot naast. Alleen items met wit of oranje symbool van open item. Het forum is echt niet gesloten hoor.

Rutger

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27098 door mira
Beantwoord door mira in topic Re: bericht
Ik denk dat ik verwarring gezaaid heb :oops:

mira
Laatst bewerkt doormira.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27100 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ja, dat denk ik ook.

Soms kan je dat hebben dat ineens je oog valt op iets wat er altijd al gestaan heeft, maar geen betekenis heeft. En dan weet je ineens niet hoe of wat.

Dat is er gewoon gebeurd, Mira. Dat is nu opgehelderd. Zoals Rutger zegt: niets aan de hand.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27117 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
De 'verhuizing' is aangevraagd, geen idee wanneer die werkelijk plaats zal vinden.

Met vallen en opstaan leer ik het programma. De ene keer denk ik ja, nu begrijp ik het om de andere keer te denken, ik leer het nooit!

Soms frustratie alom dus en soms blij dat iets gelukt is.

De boekensite staat in de startblokken, alles wat op de site stond is overgenomen en nu is het wachten op het bericht van Strato dat we toegang hebben, zodat alles ook daarwerkelijk op de nieuwe site geplaatst kan worden.

Ik ben nu het poëzieforum aan het inrichten. Het kon dus niet automatisch omgezet worden helaas. Dat krijg je als je iets 'huurt' dan kan je niet bij de bron van het forum komen.

Bij de dichters die ik op het nieuwe forum heb gezet komt op het oude forum een slotje te staan (mira! :D ) met een link naar het nieuwe forum.

Maar... het komt goed allemaal.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27118 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
oh gut, dettie, het is precies alsof je elk moment kan bevallen, iedereen in blijde verwachting en dan die vraag "is het al zover, is ie er al?" :p wat spannend zeg!

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden