Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lycos stopt ermee! Update 10 augustus 2011

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #26997 door chanel
Beantwoord door chanel in topic Re: bericht
Knap werk, Dettie. Veel dank dat je dit allemaal doet, zodat wij allemaal mee kunnen genieten!
Laatst bewerkt doorchanel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden - 17 jaren 5 maanden geleden #27010 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Even een update.

28 januari gaan de boekenkant en de emailadressen van Leestafel over naar Strato.

Het kan zijn dat de site dan een of twee weken uit de lucht is.

(Dit forum gaat niet uit de lucht.)

Mijn leestafel.info emailadressen zijn leeggehaald.

Het kan zijn dat mijn emailadressen mogelijk (vanaf 28 januari) enkele dagen niet te bereiken zijn.

Voor diegenen die dat hebben... er kunnen naar mijn hotmailadres berichten gestuurd worden of er kan via dit forum een PB gestuurd worden.

Die vriend is nu bezig de boekenkant op te slaan in zijn computer (wat veel tijd in beslag neemt) en zet het dan over in een programma (joomla) dat gebruikt gaat worden voor de nieuwe site.

Het poëziegedeelte is nu helemaal overgezet en geprobeerd gaat worden om ook het poeziegedeelte van dit forum over te zetten naar het nieuwe forum. Het is niet zeker of dat kan/lukt dus dat wachten we rustig af.

Om een indruk te geven hoe groot de hele onderneming is, alleen al voor de poëziekant zijn ca 1760 stukken tekst (gedichten en recensies etc.) overgezet. De hele poeziesite wordt nog aangepast, sommige stukken tekst staan er nog niet goed op maar het is al geweldig dat alles overgezet kon worden! Ook het uiterlijk verandert nog maar ook dat is van later zorg.

Als iemand een bericht over POËZIE heeft dan kan er een mail gestuurd worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Liever geen mails met andere inhoud naar dit mailadres sturen.

Vanaf nu kan er dus niets meer in het boekenarchief geplaatst worden. De nieuwe boekverslagen worden voorlopig op dit forum gezet. (Verslagen van recensieboeken kan ik nog op de site plaatsen)

Die vriend zorgt er dus voor dat alles in joomla komt te staan en daar ben ik gruwelijk blij om. Hij heeft ook een gewone baan en doet alles in zijn vrije uren. Groot respect daarvoor.

Ik ben nu aan het leren hoe het programma werkt en hoe ik dingen kan plaatsen etc.

Dettie
Laatst bewerkt 17 jaren 5 maanden geleden doordettie.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27011 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Super spannend Dettie! Heel veel succes en pas je een beetje op jezelf? Wat een geweldige vriend heb je, die dat allemaal voor je doet. We mogen hem met z'n allen wel heel dankbaar zijn!!
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27016 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Jouw leestafel e-mailadres valt straks toch ook weg? Of dat weer niet?
Laatst bewerkt doormarjo.

• Manja-Croiset
17 jaren 5 maanden geleden #27017 door Manja-Croiset
Beantwoord door Manja-Croiset in topic Re: bericht
Als je geen tijd hebt,niet antwoorden,hoor!

Je zei poezie is overgezet,maar ik kom niet verder dan AB

daarna (nog) niet.

Houd je taai ,hoor!

Manja

Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #27018 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Even uitleggen

Je hebt de SITE en het FORUM

Alle gedichten zijn naar de nieuwe poezieSITE overgezet zie: POEZIE-leestafel.info

Het PoezieFORUM zijn we nog mee bezig. Die vriend is aan het kijken of alle berichten die nu op dit forum staan (bij de poezie), overgezet kunnen worden naar het nieuwe poezieforum. Dat is heel onzeker of dat lukt. Waarschijnlijk lukt het niet maar dan is het in ieder geval wel geprobeerd.

Vandaar ook dat ik nog niet gemeld had dat er een nieuw forum is omdat er nog niets op geplaatst kan worden bij de dichters.

De SITE en het FORUM staan los van elkaar.

De poezieSITE is nu overgezet naar de webhost Strato en we gebruiken in het vervolg het computerprogramma Joomla.

Het FORUM 'huur' ik bij messageboard.nl, dat heeft niets met de site of Strato te maken. Het FORUM staat los van de SITE.

De linken van het forum naar de site en andersom heb ik zelf geplaatst. (Daardoor leek het alsof het forum en de site bij elkaar hoorden maar dat is dus niet zo.)

Die vriend gaat nu proberen of hij het poeziegedeelte van dit FORUM over kan zetten naar het nieuwe FORUM.

Alle gedichten en recensies van poeziebundels etc die op de SITE stonden zijn overgezet.

Dat was onze grootste zorg omdat de SITE bij LYcos staat en Lycos stopt.

Vanaf 28 januari worden alle BOEKrecencies en alles wat daarbij komt overgezet van de oude SITE naar de nieuwe site.

Als dat klaar is,dan is er

- een aparte poeziesite www.POEZIE-leestafel.info en

- een aparte boekensite www.leestafel.info .

Elke SITE krijgt ook een eigen FORUM.

Dus de poezie en de boeken komen helemaal los van elkaar te staan.

Dit is gedaan omdat de site veel te groot werd en er nauwelijks en/of met heel veel moeite nog iets bij geplaatst kon worden.

Ook een apart poezieforum en boekenforum maakt alles veel overzichtelijker.

Als er nog vragen zijn dan 'hoor' ik het wel.

Marjo vroeg of mijn leestafelmail opgeheven werd.

ja en nee.

Voor de poezie heb ik nu een apart mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De mailadressen die ik had kan ik wel overzetten maar alle berichten die daar in stonden namen ze niet over. Vandaar dat ik alle mails moest leeghalen en uit moest splitsen op poeziemail en boekenmail.

Die mailadressen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. etc. worden de mailadressen voor de boekensite.

Dettie[/i]
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden