Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sesam Wereldgeschiedenis

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2265 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik zal voor je duimen rotor dat alles goed gaat!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2266 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Dank je wel. Eerst leek het goed te gaan, toen ik de eerste keer de pc ben gaan brengen. Thuis op de nieuwe harde schijf xp home opnieuw geinstalleerd en ook internet. Maar de volgende avond toen ik wilde opstartte kreeg ik een alarmsignaal: de ventilator van de cpu draait niet, wilt u doorgaan met opstarten of niet? Nou, ik weet hoe belangrijk koeling is voor een pc, dat er zelfs korsluiting kan ontstaan als je toch doorgaat.

Toen ik die avond terug naar de winkel ging, bleek de jonge medewerker de vorige avond vergeten de kabels weer te bundelen en was er eentje in de ventilator terecht gekomen. Maa dat was toch niet de reden dat de ventilator niet goed werkte; hij bleek toch aan het einde van zijn latijn.

Hoe begon alles. Twee zondagen geleden brak mij pc naar 4 a 5 seconden af met opstarten en vroeg om een bootable disk in a: te stoppen.
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2271 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
OVT is een van de weinige programma's waarvoor ik thuis wil blijven. (liefst in bed, ha ha).

Op zondagmorgen van tien tot twaalf, radio 1. Ze behandelen er altijd actuele thema's, gebeurtenissen en duiken in het verleden. Met interessante reportages en interviews, een heerlijk programma!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2272 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Bedankt voor de tip!
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2273 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Wat een narigheid met je pc, rotor. Balen!

Gelukkig kun je nog de pc op je werk gebruiken.

Ik duim dat het goed afloopt.

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2288 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo allemaal,

De harde schijf van de pc heeft definitief de geest gegeven. Alle gegevens die daarop stonden zijn verloren gegaan. Ik heb nu een nieuwe harde schijf van 80 gigabyte, het dubbele wat ik had. Ik ben allerlei definitief kwijt, andere heb ik wel nog kopieen van.

Ik ben nu weer online en de mail werkt volgens mij ook weer (adresboek moet helemaal weer ingevuld worden!)

Ik heb al moed verzameld om het verlies te dragen en ook om sommige verloren gegane zaken weer opnieuw te maken.

Ik heb me nu zeer goed ingedekt voor de toekomst (een vriend van mij met gouden handjes, nooit te smaden zulke hulp! Ik zelf ben geen expert op dat gebied
Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden