Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Binnenkort op Radio of TV

17 jaren 7 maanden geleden #26020 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Al wel bekend denk ik (is al even bezig), maar ik geniet erg van Schrijvers op de Veranda op ned.2 iedere zaterdagavond.
Laatst bewerkt door.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Manja-Croiset
17 jaren 7 maanden geleden #26110 door Manja-Croiset
Beantwoord door Manja-Croiset in topic Re: bericht
Weet je wat ik voor bezwaar tegen dat programma heb.

De inhoud mag dan nog zo interessant zijn,ze geven een smak aan geld

uit ,voor reis en verblijf maken de opnamen in een straatarm land en dat vind ik genant.

Je kan de informatie ook hier krijgen, ik ben niet beroemd genoeg,dus zal het me nooit gevraagd worden,maar zo ja,zou ik het om die reden weigeren.

Voor wie is dat voor mijnheer Felderhof voor de schrijvers of moeten de kijkers "verwend" worden,als ik beelden van Afrika wil zien,kijk ik naar enen documentaire of nieuws.Nogmaals ,ik vind dit genant.

Manja :oops:

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26116 door mira
Beantwoord door mira in topic Re: bericht
Zondag in 'Iets met boeken': K. Hemmerechts en I. Pfeiffer op de gekende zenders.

mira
Laatst bewerkt doormira.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26123 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ha dank je, ik zou het wéér vergeten zijn.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26144 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Iets met boeken valt me tot nu toe een beetje tegen. Er wordt tussen twee schrijvers een overeenkomst dan wel verschil in schrijven gezocht...daar krijg je dan een beetje heen en weer gepraat over... waardoor naar mijn mening beide schrijvers niet helemaal uit de verf komen. Maar dat is mijn idee erbij. :)
Laatst bewerkt door.

Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #26154 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ha grappig dat het bij jou zo overkomt Cyra. Ik vind juist de enorme verschillen qua karakter van de schrijvers zo leuk.

Gisteren heb ik gekeken naar Hemmerechts en Pfeiffer en was verrast door Pfeiffer. Van Hemmerechts wist ik dat ze zeer onderhoudend kan praten maar Pfeiffer had ik nog nooit gezien.

Ook het onderwerp vond ik apart, het verschil tussen manlijke en vrouwelijke schrijvers als een se.ksscene beschreven wordt.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.564 seconden