Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Binnenkort op Radio of TV

2 jaren 10 maanden geleden #106025 door
Beantwoord door in topic Re: Binnenkort op Radio of TV
Ik heb het opgenomen en zal er dus in de loop van de tijd telkens wel een stukje van bekijken, terwijl ik lunch.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 10 maanden geleden #106026 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Binnenkort op Radio of TV
Ik heb het ook opgenomen, ik had bezoek van mijn zus en werd getrakteerd op een etentje, jawel!

het moet de beste uitzending met Theo Maassen zijn tot nu toe.

Dettie

2 jaren 10 maanden geleden #106030 door
Ik heb het eerste stukje gezien, met een fragment van Adriaan van Dis.

2 jaren 10 maanden geleden #106057 door
Inmiddels ben ik over de helft, dus het schiet op. Ik vind het tot nu toe wel de moeite waard, hoewel ik misschien iets minder bezwaren heb tegen de jacht, zolang het als voedselbron dient. Dat is namelijk mijn bezwaar tegen 'sport'vissen. Vang een vis en eet het dier op, wat mij betreft geen probleem. Vang een vis en gooi het dier vervolgens weer in het water zodat iemand anders het het dier opnieuw kan vangen, vind ik dierenmishandeling.

Het stukje over jeugdgevangenissen vond ik ook wel boeiend. Ik vrees dat veel mensen weinig op zullen hebben met haar pleidooi tegen jeugdgevangenissen. Op dit moment speelt er in Den Haag nog steeds de zaak van de eigenaar van een snackbar, die door 3 minderjarigen is doodgestoken, terwijl z'n vrouw zwaar mishandeld is. Ik vrees dat er meer mensen zullen zijn die deze kinderen bij voorkeur voor de rest van hun leven achter de tralies willen zien, dan mensen die zullen pleiten voor een zeer humane behandeling van deze tieners.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden