Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Studio Visual Steps - Uw belangrijkste gegevens overzichtelijk bij elkaar

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83343 door dettie
Misschien kun je de bladzijden eruit halen en in een map stoppen. Dan kun je het wel met een schrijfmachine invullen, maar wie heeft er nog een schrijfmachine? (Jij denk ik :D )

Ik heb het boek gekocht! Jawel! (Had nog verjaardagsgeld) Het lijkt me superhandig en gelijk een boek over gebruik van mappen en dergelijke met windows 10 gekocht.

Het wordt nog eens wat met me :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83345 door Annemarie
Bedankt voor de handige link, Dettie!

Ik heb het boek al doorgestuurd naar iemand die het goed kan gebruiken op het moment maar er zitten gaatjes in het boek dus je zou de bladzijdes vast wel kunnen loshalen om ze op de schrijfmachine in te vullen. Wat je anders ook nog zou kunnen doen is het boek in een map stoppen en papieren met polissen, bevestigingen van lidmaatschappen, adresfolders van de huisarts e.d. bij de juiste pagina's stoppen. Iets minder handig maar dan ontstaat ook een duidelijk overzicht.

Wat leuk dat je het boek gekocht hebt, Dettie. Het is dat ik zelf al mega-georganiseerd ben, anders had ik het zelf ook helemaal ingevuld.

<t></t>

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83347 door dettie
Als ik het boek heb zal ik eens kijken of de blaadjes los te halen zijn.

Detie

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83349 door Annemarie
Ze kunnen eruit hoor! Het staat in het bijgevoegde persbericht, zie ik net. Dat had ik eigenlijk wel in de recensie kunnen zetten maar de vermelding dat er gaatjes in zitten leek me eigenlijk wel voldoende. Ik ging alleen ineens twijfelen.

Dit staat in het persbericht:

"Tezamen met andere belangrijke papieren kunt u het opbergen in een ordner en zo heeft u uw eigen persoonlijke archief gemaakt."

<t></t>

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83352 door dettie
Ha kijk eens aan, helemaal geweldig!

Dettie

8 jaren 10 maanden geleden #83354 door
Ik zou het boek eens moeten zien. Misschien is het iets als verjaarscadeau voor m'n vader. Het is misschien wel handig als ik weet hoe alles zit.

In het internettijdperk is het toch wel handig, want je krijgt steeds minder op papier en dan moet degene die achterblijft maar raden wat er allemaal opgezegd moet worden en al dat soort dingen.

Ga maar na, de nabestaande zit met een computer of iets dergelijks, die beveiligd is met een wachtwoord, alle andere dingen zijn ook beveiligd met een wachtwoord en dan moet je maar zien uit te zoeken hoe je van alles en nog wat op moet zeggen, of achterhalen wat er allemaal automatisch wordt afgeschreven.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden