Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Studio Visual Steps - Uw belangrijkste gegevens overzichtelijk bij elkaar

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83315 door Annemarie
Kom je om in bergen administratie en ben je het overzicht kwijt? Met dit boek schep je orde in de chaos!

Lees mijn recensie hier: www.leestafel.info/studio-visual-steps

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

8 jaren 10 maanden geleden #83330 door
En dat moet je dan allemaal met de pen invullen.

Dat zal wat worden bij mij.

Ik kan soms m'n eigen handschrift al niet lezen, laat staan dat iemand anders m'n hanepoten, of m'n gepriegel kan ontcijferen.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83331 door Annemarie
De mens heeft het eeuwenlang zonder computer weten te redden dus ik heb er alle vertrouwen in dat velen van ons er een leesbaar geheel van kunnen maken. ;)

<t></t>

8 jaren 10 maanden geleden #83332 door
Mijn vader doet het zonder computer, maar hoewel z'n handschrift er mooi uit ziet, in tegenstelling tot dat van mij, is dat van hem alles behalve leesbaar.

De mens heeft het ook eeuwen zonder boekdrukkunst gedaan, dus waarom een boek, waarin je zelf dingen in moet vullen.

En zo zijn er veel meer dingen, waar de mens eeuwenlang zonder heeft gekund, maar die we toch niet meer zouden willen missen.

Lees meer
8 jaren 10 maanden geleden #83338 door dettie
Er staan hier allemaal voorbeelden van formulieren die je kunt invullen in dit boek

www.visualsteps.nl/gegevens/index.php

ik vind het wel een handig idee zo alles bij elkaar in één boek. Er zijn mensen die alles rond hebben slingeren en als ze iets nodig hebben is het zoeken zoeken zoeken (betrap me er zelf soms ook op).

Je hoeft natuurlijk niet alles in te vullen en hebt ook niet alles nodig maar het idee is wel slim.

Die uitgeverij heeft wel meer handige boeken zie ik.

Dettie

8 jaren 10 maanden geleden #83339 door
Op zich is het wel handig, maar het zou handiger zijn, als je het met een schrijfmachine in zou kunnen vullen, of iets dergelijks.

Aan een onleesbaar overzicht hebben nabestaanden ook niets.

Tijd voor maken pagina: 0.551 seconden