Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fleur de Weerd - Het land dat maar niet wil lukken

Lees meer
10 jaren 3 weken geleden #75954 door Willeke
Goed he, ik was helemaal blij. En die uitzending van boeken, bijna een uur lang alleen met haar, was de moeite meer dan waard.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 weken geleden #75964 door dettie
Ja ik heb ook gekeken. Bijzondere en erg intelligente vrouw. Ze wist heel goed waar ze mee bezig was.

Frappant dat het verleden in de Oekraïne nog zo enorm nadendert bij jongeren. Je zou denken dat ze de kans grijpen maar ja, die corruptie...

Dettie

Lees meer
10 jaren 2 weken geleden #75983 door Willeke
Ze legde dat in die uitzending heel goed uit vond ik ,dat als je je leven lang geleerd hebt geen enkele verantwoording te nemen, je dat niet meer lukt, ook al mág het. En dat je dat dus, ook in vrijheid, nog aan je kinderen meegeeft, omdat zowel de angst als het systeem er helemaal ingebakken zitten.

Een Roemeense vriend van eind dertig zei ooit eens tegen mij, voor mij is het te laat, voor mij zoon, toen nog een puber, waarschijnlijk ook, maar ik hoop dat mijn kleinkinderen zonder de bagage van het systeem zullen leven. En misschien moet je nóg wel een generatie verder. Ik denk dat dat voor Oekraine ook geldt.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 weken geleden #75984 door Willeke
Dat voorbeeld van dat bekertje voor de hond, waar jij je recensie ook mee begon, haalde zij ook aan als hét teken dat anders denken, buiten het systeem iets doen wat niet je opdracht is, in Oekraïense hoofde gewoon een onmogelijkheid is.

Hoe bizar dat ons Westerse mensen ook in de ogen klinkt.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden