Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paula Rizzo - Alles op een rijtje

10 jaren 5 maanden geleden #72600 door
Beantwoord door in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Ik lig eerder wakker van het maken van lijstjes, dan van dingen die ik vergeten ben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72603 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Ik maakt mijn hele leven al lijstjes, en het verbaasde me dus zeer dat daar een boek over geschreven moest worden!!

Het is niet zo dat ik me altijd aan die lijstjes houd, maar ze slingeren overal, en dan weet ik wat ik steeds nog moet doen. Er ligt inderdaad ook een pen en papier op mijn nachtkastje...

10 jaren 5 maanden geleden #72604 door
Beantwoord door in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Het enige waar ik lijstjes van maak zijn m'n uitgaven, m'n CD's, wanneer ik CD's gedraaid heb en de boeken die ik gelezen heb. O ja en ik houd de temperaturen in en buiten m'n huis bij. En hoe laat ik naar bed ga en wanneer ik 's nachts m'n bed uit moet. En natuurlijk houd ik een dagboek bij. Maar planningen? Alsjeblieft niet, daar lig ik alleen maar wakker van. Het komt zoals het komt en dingen lopen toch altijd anders dan je verwacht. 's Morgens lees ik over het algemeen na m'n ontbijt eerst de krant en daarna doe ik eventueel boodschappen. Mocht het in de loop van de ochtend gaan regenen, dan doe ik eerst boodschappen.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72606 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Maar dan wil ik graag weten welke dingen ik ook al weer nodig had...

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72608 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Ja, boodschappenlijstje worden hier ook gemaakt hoor. En als ik ga klussen of iets dan maak ik eerst een lijst met alles wat ik nodig heb en wat ik moet doen. Door de lijstjes hou ik het overzicht en dat geeft rust.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72612 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
O ja! een boodschappenlijstje wordt hier ook gemaakt vooral omdat manlief die boodschappen doet, maar vroeger deed ik dat nooit, dat zag ik in de winkel wel. Met klussen begin ik gewoon en zie dan wel wat ik mis. Ik koop natuurlijk wel van tevoren verf of schuurpapier als er niet meer is, maar verder niet. Vaak kom ik ook al doende op ideeën, van tevoren iets bedenken vind ik lastig, tenzij het iets echt groots is, zoals een nieuwe keuken of zo, dan komen er wel lijstjes en wordt er gemeten en gekeken. Maar klussen komt bij mij ook vaak op als water, weet ik 's ochtends nog niet dat ik dat 's middags ga doen. Gewoon ongeorganiseerd dus.

Wat een verschillen!

Voor mijn werk kon ik dus wel heel goed plannen en organiseren maar dat was werk, is wat anders. :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden