Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paula Rizzo - Alles op een rijtje

10 jaren 5 maanden geleden #72615 door
Beantwoord door in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Aan boodschappenlijstjes doe ik over het algemeen niet. Ik moet het van mezelf kunnen onthouden. Zo niet, dan word ik gewoon kwaad op mezelf.

Dingen doen als ze in me op komen, dat ken ik. Dat wil niet zeggen dat de dingen altijd op het meest gunstige moment in me opkomen. Voor ik naar bed ga nog even de afvoer van de wastafel schoonmaken bijvoorbeeld, of om 12 uur 's avonds besluiten een synthesizer open te schroeven, waarna alle toetsen er uit vliegen (dat heb ik dus maar een keer gedaan).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72621 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Dingen doen zoals ze opkomen, ja, dat doe ik net zo goed. Maar vaak staan die wel ergens op een lijstje...

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72627 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Raak je je lijstjes nooit kwijt? Dat had ik ook wel eens als ik weer eens bedacht wat ik allemaal nog moest doen en dat keurig opgeschreven had.

Nu zet ik het sinds afgelopen maandag in mijn pc. Dan raak ik dat alvast niet kwijt. Tenzij er een supercrash komt.

Dettie

10 jaren 5 maanden geleden #72631 door
De lijstjes die ik maak, staan allemaal op de computer en sinds ik ooit eens 3 maanden werk aan m'n muziek kwijt ben geraakt, maak ik dagelijks reservekopieën.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72643 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Ha, net als Marjo ben ik hipper dan ik dacht, ik hang van lijstjes aan elkaar. Weeklijstjes, maar ook lijstjes van wat ik het komend jaar hoop te gaan doen, en dan natuurlijk lijstjes met de dingen die daadwerkelijk gelukt zijn.

Verder uiteraard een lijst van wat ik lees, maar ook welke cadeautjes er de komende maanden bijvoorbeeld gekocht moeten worden, zodat ik als ik wat geld over heb of er is iets in de aanbieding, maar op mijn lijstje hoeft te kijken wat ik nodig heb. Bij iedere grote gebeurtenis, inderdaad bijvoorbeeld een verhuizing, is het eerste wat ik doe lijstjes maken. Gelukkig bewaar ik die ook, nu mijn ouders gaan verhuizen hoef ik mijn eigen lijst er maar bij te pakken.

Voor mij heeft het vooral te maken met chaos in mijn hoofd, als ik weet dat ik overzicht heb lukt er gewoon veel meer en hoef ik niet te blijven tobben of ik niet wat vergeten ben.

<t></t>

10 jaren 5 maanden geleden #72646 door
Nee, de chaos in m'n hoofd maakt me niet veel uit. Als ik alles op een rijtje moet gaan zetten, ga ik meer piekeren. Dan word ik voor de vakantie maar een keer extra wakker, omdat ik ineens bedenk dat ik nog iets in moet pakken.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden