Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Mira Caspers - 270 Vegan recepten voor alle seizoenen

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72803 door dettie
Heb jij het boek van Mira Caspers ook? Zeg je dat nu? met andere woorden wat bedoel je met 'dit boek'

Ik zag op de link van de Vara allerlei vormen van zonder vlees eten, waarbij veganisten het strengst zijn.

En als ik de link van green happiness aanklik zie ik geen boek maar twee vrouwen die blij zijn en vertellen dat ze orthomoleculair diëtisten zijn.

En allerlei blokken met groenteplaatjes

Ik snap niet wat je bedoelt te zeggen ivm het vegan kookboek wat ik gerecenseerd heb. vertel...

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72804 door marjo
Hè, ik snap de verwarring want als ik nu zelf die link kopieer en plak krijg ik helemaal niet meer wat ik vanmiddag gekopieerd heb. Toen werkte het nog.

Nu kom ik op een algemene site. Ik klik op radio - vega volgens de voedseldeskundige - waar je het verhaal van die mevrouw kunt beluisteren.

Maar dan ga ik naar de blog, waar je nog meer kunt lezen, ook recepten. Dat is dus bovenstaande link.

Dacht ik. Want toen ik het net nog eens deed om te kunnen zeggen hoe je dat moet doen: weer een andere site!! earlydew.com/

Maar het blijft hetzelfde resultaat: er worden niet echt kant-en-klaarprodukten gebruikt, zoals dus zoals jij aangeeft ook niet zou moeten.

De recepten die ik vanmiddag zag kwamen uit een boek (the green happiness) en nee, dat heb ik niet.

De dames zie ik ook, maar daarboven in de balk kun je de recepten aanklikken. Die heb ik summier bekeken.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72811 door dettie
Hè gelukkig, ik dacht al begrijpen we elkaar nu zo verkeerd? haha

Ja dat verhaal van die voedseldeskundige is wel heel wat anders!

Lekkere recepten trouwens...

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden