Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Richard H.Davis - Waarom de VS zich nù in de strijd moet

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #59918 door marjo
Het blijft altijd lastig, want iedereen kijkt er toch vanuit een eigen wereldbeeld naar. Plus dat er nu honderd jaar overheen zijn gegaan en onze inzichten weer heel anders zijn. Wat waarheid is, is hier onmogelijk vast te stellen.

Een van de dingen waar ik bijvoorbeeld van uit ga is dat als er twéé strijden er ook twéé schuld hebben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

12 jaren 1 week geleden #59923 door

Marjo schreef : Het blijft altijd lastig, want iedereen kijkt er toch vanuit een eigen wereldbeeld naar. Plus dat er nu honderd jaar overheen zijn gegaan en onze inzichten weer heel anders zijn. Wat waarheid is, is hier onmogelijk vast te stellen.

Een van de dingen waar ik bijvoorbeeld van uit ga is dat als er twéé strijden er ook twéé schuld hebben.

Het grappige is trouwens dat Gravrillo Princip in mijn encyclopedie, waar ik even in bladerde om de juiste schrijfwijze op te zoeken, als terrorist wordt omschreven, terwijl anderen hem kennelijk meer als een vrijheidsstrijder zien.

Lees meer
12 jaren 1 week geleden #59926 door marjo
Daar heb je dan meteen een voorbeeld te pakken!

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden