Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ingrid van der Chijs - Luchtmeisjes (debuut) samenlb dec 12

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48664 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Ingrid van der Chijs - Luchtmeisjes (debuut)
En dit is altijd het nadeel van doorsturen, ik kan het boek niet meer inkijken en verwijzen naar dingen. Mijn schoonvader zat in Nederlands-Indië dus die verhalen interesseren me ook. En ook de hele opbouw van de KLM vond ik erg interessant om te lezen.

Je was overigens ook niet weg van het Pauperparadijs meen ik me te herinneren.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 8 maanden geleden #48665 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Ingrid van der Chijs - Luchtmeisjes (debuut)
Ik herinner me dat ik het tweede deel van 'het pauperparadijs' minder vond. Het begon met een familieverhaal en gaat dan zonder de familie verder Eigenlijk doet van der Chijs dat ook. Het boek heet 'luchtmeisjes' en dan wil ik die hele geschiedenis van Schiphol en zo niet. Daar wil ik dan een ander boek over.

Je mag het wel aanstippen, graag zelfs , om interesse te wekken. Maar niet zover van je onderwerp afdwalen.

Ik meen me te herinneren dat Jansen en van der Zijl gewoon chronologisch schreven. Maar dat zou ik ook na moeten kijken.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #49348 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Ingrid van der Chijs - Luchtmeisjes (debuut)
Dit boek is het samenleesboek van deze maand geworden.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.578 seconden