- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Stijn Bruers schreef : Inderdaad. Nu, zelf ben ik toch wel behoorlijk geschrokken (understatement) toen ik las wat de huidige mainstream po.rno is. Dat hou je niet voor mogelijk, die vrouwonvriendelijkheid. Dan is Pla.yboy heel braafjes (understatement).
En ik vind het jammer dat er zo weinig debat rond is. persoonlijk zou ik kiezen om veel van die por.no gewoon te verbieden, net zoals voor kinderp.orno het geval is.
We zitten in een grootschalig psychologisch experiment waarbij jonge kinderen via internet toegang hebben tot de meest vrouwonvriendelijke po.rno, en niemand weet hoe dat zal evolueren voor die kinderen en de samenleving. Alles wijst erop dat het niet goed zal zijn.
Wat we ook verstaan onder het woord experiment, we zijn iets aan het doen in onze samenleving dat we nog nooit eerder hebben gedaan, en waarvan we kunnen vermoeden dat de gevolgen voor de sek.ualiteitsbeleving gigantisch zijn. En ja, po.rno is van alle tijden, maar de huidige mainstreampo.rno is dat niet. 100 jaar geleden wist iemand wat AT.M, air.tight, D.P, Double A.nal, interra.cial,... wou zeggen. Ik durf zelfs te beweren dat dat niet voorkwam, zelfs niet in de fantasie. Een beetje te vergelijken met kunst: die is ook van alle tijden, maar 100 jaar geleden kwam het niet in iemands hoofd op om zijn eigen uitwerpselen in te blikken en tentoon te stellen als "100% pure artists shit".Marjo schreef : Een experiment???
Een experiment is een proef, dat kun je toch niet bedoelen!!
Het zou inderdaad niet moeten mogen, maar je kan er niet omheen. Het is van alle tijden, en deze tijd is er een van grote openbaarheid. Alles moet maar kunnen, alles moet gezien worden.
Het is niet goed, ik ben het helemaal met je eens, en op mijn eigen kleine manier zal ik er niet aan meedoen. Meer kan ik niet doen.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen