Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

#Edward van de Vendel - De grote verboden zolder (10+)

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83768 door marjo
Tja, ik vind er persoonlijk niet veel aan, ik denk dat het ligt aan het feit dat er te weinig ingegaan wordt op de gevoelens van het joch. Hij vindt het wel vreemd wart er gebeurt, maar haast willoos doet hij wat het meisje wil.

(Dus Anton, leg uit waarom ik dit boek moest lezen!)

Lees meer: www.leestafel.info/edward-vd-vendel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83772 door Annemarie
Het klinkt wel een beetje verwarrend. Wordt er helemaal niet gepraat of uiteindelijk toch wel?

<t></t>

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83775 door marjo
Jawel, Eddie probeert het meisje van alles te vragen, maar ze wil geen antwoord geven. Alles is geheim, zijn ouders mogen er niet achter komen, en zo is het voor de jongen ook geheimzinnig.

Ik vraag me af of kinderen dit een leuk boek vinden, als je bedenkt dat die de onderliggende lagen (angst, anders zijn etc) niet meteen zullen begrijpen.

8 jaren 9 maanden geleden #83779 door
Ik moet een beetje aan 'Het oneindige verhaal' denken.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83783 door marjo
Nou, dat zou ik dan eens moeten herlezen, want die gedachte kwam bij mij niet op. Overigens is dit boek van van de Vendel wel in blauwe inkt gedrukt, en ik herinner me dat Het Oneindige verhaal in twee kleuren inkt is.

8 jaren 9 maanden geleden #83785 door
Het kwam eigenlijk vooral in me op door de twee werelden, waarin de hoofdpersoon zich bevindt. In dit boek de wereld op zolder en de wereld thuis en in 'Het oneindige verhaal' de wereld van de lezer en de wereld in het boek, waar hij als lezer eigenlijk deel van uitmaakt.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden