Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kazuo Iwamura - 14 muisjes verhuizen (3+)

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81112 door dettie
Kazuo Iwamura is een Japanse illustrator die met name in Frankrijk bekend is om zijn serie over de Familie Muis (Famile Souris). Als je de beeldschone afbeeldingen ziet, kun je je dat ook goed voorstellen.

lees verder www.leestafel.info/archief/jeugd/kazuo-i...14-muisjes-verhuizen

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 2 maanden geleden #81115 door
De afbeeldingen zijn inderdaad prachtig. Het citaat klinkt inderdaad wat stijfjes.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81117 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kazuo Iwamura - 14 muisjes verhuizen (3+)
Ach, lief toch! Wat maakt die tekst dan uit, dat verzin je zelf maar even.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81121 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kazuo Iwamura - 14 muisjes verhuizen (3+)
Ja, inderdaad: gewoon zelf een leuk verhaal bij de prachtige afbeeldingen bedenken.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81131 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kazuo Iwamura - 14 muisjes verhuizen (3+)
Tja als je een boek recenseert dan moet je wel zeggen wat je er goed en/of slecht aan vindt, als je altijd alles maar geweldig vindt dan ben je ook niet erg geloofwaardig denk ik. Daar schiet niemand wat mee op.

Ik vond het zonde dat er zo'n enorme stijve tekst bij die leuke afbeeldingen stond en ik heb zomaar het idee dat het aan de vertaling ligt. Heb nog gezocht naar een Engels of Frans inkijkexemplaar maar kon het niet vinden. Dan had ik kunnen kijken of de tekst daar ook zo star was.

Dettie

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #81133 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kazuo Iwamura - 14 muisjes verhuizen (3+)
Ik denk niet dat wij nu kritiek hebben op jouw tekst - je moet inderdaad gewoon schrijven wat je vindt! - we geven alleen aan dat er een oplossing zou kunnen zijn? Want het zou zonde zijn als je een boek met zulke mooie afbeeldingen niet zou willen voorlezen vanwege de tekst. Vind ik.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden