Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Annie van Gansewinkel - Niemandsdochters (14+)

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75635 door marjo
Dat heb ik hier wel geleerd: nooit afgaan op een enkele recensie! Zeker kan het zo zijn dat je het eens bent met een andere lezer, maar net zo goed dus helemaal niet!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75640 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Annie van Gansewinkel - Niemandsdochters (14+)
Nou... het ligt eraan wie de recensie heeft geschreven.

Als mijn smaak veelal overeenkomt met die van de recensent dan ga ik er wel van uit dat het ook wat voor mij zal zijn.

Dettie

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75645 door marjo
Zelfs dan weet ik dat ik daar niet van uit kan gaan.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75647 door Anton
Dettie, ik moet ook wel eens werken, haha! Examentijd, dus veel correctie. Het lezen lijdt er trouwens niet onder, want ik heb wederom veel boeken verslonden! Ik reageer uiteraard ook niet op al jullie beschrijvingen.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75660 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Annie van Gansewinkel - Niemandsdochters (14+)
Ha ja, heb zelf op een school gewerkt Anton, gaf geen les maar op de administratie van een dag-avondschool voor volwassenen. De examentijd was altijd hectisch en geheid overwerken om alles op tijd af te krijgen. (o.a. ook zorgen dat de uitgewerkte examens van de leerlingen naar de 2e corrector gingen) Maar diezelfde examentijd had ook wel weer iets. We leefden erg mee met de leerlingen en duimden erg dat ze het haalden.

Maar inderdaad héél druk en hard werken! Sterkte ermee.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden